Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری بابیان اینکه فعالیت های کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد همچنان در بستر فضای مجازی برقرار است گفت: جذب نوجوانان و جوانان به مسجد مهمترین برنامه کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان است.

«احسان طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد اظهار داشت: فعالیت های کانون سالار شهیدان در بستر فضای مجازی برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد از استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جذب نوجوانان و جوانان به مسجد مهمترین برنامه کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان است.

 

وی راه اندازی طرح «پیک کتاب» توسط کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» را از دیگر برنامه های فرهنگی عنوان کرد و افزود: با اعلام کتاب درخواستی جوانان به کانون، کتاب مورد نظر در قالب طرح «پیک کتاب» درب منزل تحول داده می شود.

 

طاهری راه اندازی آموزش قرآن به صورت مجازی در ایام کرونا را از دیگر فعالیت های این کانون عنوان کرد و گفت: این طرح مورد استقبال جوانان قرار گرفت و روزانه جوانان زیادی برای حضور در این کلاس های آموزشی ثبت نام می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد از استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بعد از شیوع ویروس کرونا با توجه به تعطیلی کانون‌ها فضای مجازی را با قدرت فعال کردیم، در بحث همین رواق کتاب کانال خط شکن ایجاد کردیم، معرفی کتاب را داشتیم.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد ع شهرکرد کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد