Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:01:36 GMT

مشکلات پیست اسکی سهند برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۷۵۸۰

مشکلات پیست اسکی سهند برطرف می‌شود

ایوب بهتاج روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بدو ورودم به آذربایجان شرقی دستور دادم تا برای سند این مکان ورزشی اقدام شود که متاسفانه متوجه شدیم مالکیت پیست با اداره منابع طبیعی استان است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل در ابتدا قصد داشت با همکاری یک بخش خصوصی پیست اسکی سهند را به یک پیست استاندارد تبدیل کند که با اطلاع از مالکیت آن تا به الان به دنبال حل مشکل این مکان ورزشی از طریق راه کار های قانونی بوده و در این خصوص جلسلاتی نیز در استانداری برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهتاج با اشاره به قوانین خاص واگذاری و مشارکتی اداره منابع طبیعی عنوان داشت: قبلا پیست اسکی سهند به یک شرکت خصوصی واگذار شده است که به رغم عدم فعالیت، این شرکت ادعای مالکیت پیست را نیز دارد.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تنها به عنوان بهره بردار پروژه و نه مالک پیست، هیچ بهره مالی نداشته و ندارد، توضیح داد: شرکت مذکور وظیفه استاندارد کردن مساحت پیست و تجهیز آن را بر عهده داشته که تا به الان این مهم صورت نگرفته است.

بهتاج اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی آمادگی خود را در حل مشکل پیست اسکی سهند اعلام می کند تا هر چه زودتر این پیست در اختیار اسکی بازان استان و عموم شهروندان قرار بگیرد.

پیست اسکی سهند در ۳۹ کیلومتری جنوب شرق شهر تبریز و در دامنه کوه سهند واقع شده‌است. طول مسیر اسکی در این پیست ۱۲۰۰ متر است و مجهز به یک تله اسکی و مجتمع رفاهی می‌باشد. فصل فعالیت این پیست بستگی به زمان و طول مدت بارش زمستانی دارد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون اسکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون اسکی آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون اسکی آذربایجان شرقی پیست اسکی سهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه

این روز‌ها شکوفه‌های سفید و صورتی باغ‌های سیب چشم هر بیننده‌ای را می‌نوازد وزیبایی خاصی به باغ‌های شهر مراغه بخشیده است.

بیشترین باغ‌های سیب آذربایجان شرقی در شهر مراغه قرار گرفته و در این فصل شکوفه‌های سیب طراوت و زیبایی حاشیه رودخانه مردق چای، سراجو چای، کهجوق چای را دوچندان کرده است.

شهرستان مراغه با ۱۴ هزار هکتار باغ سیب قطب تولید این محصول در آذربایجان شرقی است.

سالانه در این شهرستان حدود ۳۰۰ هزار تن سیب تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر