Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتمع لوله و اتصالات فرهنگیان قم در نمایشگاه بویلدکس 2021 دمشق سوریه حضور فعال پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مجتمع لوله و اتصالات فرهنگیان قم به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان لوله و اتصالات و تجهیزات ساختمانی در این نمایشگاه حضوری فعال داشته که توانسته با شرکت‌های سوری و ایرانی به تفاهم برسد و محصولات ایرانی را به کشور سوریه منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجتمع قدمت 30 ساله دارد که بیش از 90 درصد نیاز استان قم و همچنین بخش عمده ای از نیازهای کشور را تامین و از خروج ارز جلوگیری می کند.

مدیرعامل مجتمع لوله و اتصالات فرهنگیان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: یکی از هدف های مهم ما برای حضور در این نمایشگاه، کمک به بازسازی فعال کشور سوریه است تا بتوانیم در کنار دولت و مردم سوریه، در عمران و آبادانی این کشور بکوشیم.

مهندس محمد فرهنگیان گفت: ایران و سوریه دو کشوری هستند که همواره در کنار هم بوده و امروز نیز که این کشور نیاز به بازسازی دارد، این نمایشگاه می تواند محل مناسبی برای معرفی محصولات ایرانی به مردم این کشور باشد.

در این نمایشگاه 35 شرکت ایرانی به‌ویژه واحدهایی از استان قم حضور دارند که آخرین دستاوردهای خود را در حوزه صنعت و تأسیسات، برق، شیرآلات، لوله و اتصالات، سرمایشی و گرمایشی و... به نمایش گذاشته‌اند.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی دمشق برقرارشده که تا هفتم تیر ماه از ساعت 17 تا 22 پذیرای عمومی مردم به‌ویژه فعالان حوزه صنعت ساختمان است.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمایشگاه ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین شنبه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز هشتم اردیبهشت، افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران است که در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان از ۷۰ کشور جهان شرکت دارند و شرکت‌های بوشهری نیز با کیفیت خوبی حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی بویژه در حوزه صادرات‌محور از استان بوشهر در این نمایشگاه مشارکت دارند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از نکات مهم این نمایشگاه، حضور استان در توسعه زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزیان و خرما است.

باستین تصریح کرد: در ۲ سال اخیر در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده و امیدوارم با تداوم این روند شاهد بهبود تولید و اشتغال باشیم.

وی اضافه کرد: از تجار و بازرگانان استان بوشهر می‌خواهم که ضمن ارائه توانمندی‌های استان بوشهر، از توانمندی‌های سایر کشورها نیز بازدید و از نقاط قوت آنها نهایت بهره را ببرند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: برپایی نشست‌های دوجانبه با شرکت‌های داخلی و خارجی از دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: سال گذشته، در حاشیه این نمایشگاه با هیأت اقتصادی روسیه نشست‌هایی برگزار و یک هیأت اقتصادی و بازرگانی نیز از بوشهر به روسیه اعزام و در ارتباط با تبادل تولیدات، رایزنی خوبی انجام شد.

کد خبر 6090443

دیگر خبرها

  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور استان فارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان