Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آرائی گفت: تعاونی‌هایی که درخواست صدور جواز دارند می‌توانتد به شهرداری مراجعه کنند تا پتانسیل‌های درآمدی آنجا را صرف هزینه عمرانی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهردار منطقه ۳ کرج با اشاره به آموزش پاکبانان برای نخاله برداری در سطح معابر و محلات در راستای اجرای طرح جهاد پاکسازی معابر، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، موضوع تعاونی هایی که این منطقه ساخت و ساز دارند را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی آرایی در پاسخ به گلایه شهروندی مبنی بر اینکه اراضی بلوار امیرکبیر "تعاونی برق تهران و کرج" از جدول‌گذاری، آسفالت و دیگر خدمات محروم هستند و سرمایه‌گذار بدون امکانات قادر به ساخت و ساز نیست، افزود: تعاونی‌ها را دعوت کردیم و موانع اعلام شده توسط آنها حقوقی و طرح دعاوی بود.   وی با اشاره به اینکه اولویت خدمات با مناطق دارای سکونت و جمعیت هستند، اظهار داشت: تعاونی‌هایی که درخواست صدور جواز دارند می توانند به شهرداری مراجعه کنند تا پتانسیل های درآمدی آنجا را صرف هزینه عمرانی کنیم.   آرایی اجرایی شدن موضوعات عمرانی که شامل زیرساخت و آماده‌سازی فضای شهری است را در دستور کار بودجه عمرانی دانست و در پاسخ به گلایه مردم مبنی بر عدم آبیاری پارک الغدیر آق تپه، تصریح کرد: پیمانکار مربوطه برای جمع آوری علف های هرز و بررسی وضعیت پارک ماموریت داده می شود.   وی با اشاره به اینکه به واسطه آبیاری درختان قزلحصار و کمربند سبز حلقه دره، آب چاه پارک الغدیر آق تپه انتقال داده می شود، گفت: این چاه نزدیک ترین مسیر به جاده پیام است، البته مردم نگران خشکی و عدم آبیاری پارک الغدیر نباشند.   شهردار منطقه ۳ کرج در خاتمه با اشاره به درخواست اهالی کوچه بیننده در این بخش، خاطرنشان داشت: کار جدول‌گذاری و تعبیه کانال انجام شده است، به تازگی تراشه به صورت موضعی پخش شده و  قبل از آغاز هوای سرد، این کوچه آسفالت می‌شود.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: ظرفیت پارکینگ‌های مسکن مهر و ۲ پارکینگ شهرداری در پشت باغ فین تکمیل شد و به همین دلیل، ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر به بلوار امام رضا و آزادراه امیرکبیر به سمت روستای دره برای مدت چند ساعت مسدود شده بود.

سیدهادی مسعودی علوی  افزود: در حال حاضر این جاده ها بازگشایی شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری