Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشتاب گفت: حمایت از اشتغال روستایی به صورت جدی دنبال می‌شود و تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آشتاب در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در راستای حمایت از اشتغال روستایی که طی دو الی سه سال اخیر به صورت جدی دنبال می‌شود تاکنون حدود ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، همچنین مشوق‌های مختلفی در بحث اشتغال روستایی اعمال شده که در این راستا حدود هزار و ۳۴۰ طرح با اعتباری بالغ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با پیش‌بینی اشتغال پنج هزار و ۵۸۰ نفر حمایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح کارورزی در استان، افزود: طرح کارورزی و استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را داشتیم که سهم‌مان در استان در سال گذشته ۷۵۰ نفر بود ولی با تلاشی که کرده‌ایم حدود ۷۵۶ نفر از این طرح استفاده کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: در بحث یارانه دستمزد نیز سهم استان ۵۳۸ نفر بود که ۷۵۲ نفر توانستند از این طرح استفاده کنند و از طرفی در طرح معافیت‌های بیمه سهم کارفرما سهمیه استان ۴۲۰ نفر بود ولی ما از ۴۷۶ نفر استفاده کردیم.

وی گفت: در بحث اشتغال خانگی پنج میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت چهار درصدی به افراد متقاضی در قالب شرکت‌های پشتیبان و مستقل پرداخت کردیم؛ اشتغال حمایتی برای فرزندان تحت پوشش کمیته‌امداد، بهزیستی و بنیاد شهید را داشتیم که ۱۱۲.۵ میلیارد تسهیلات ارزان قیمت به سه هزار و ۳۵ نفر پرداخت شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومان اشتغال روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان