Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:20:00 GMT

قرعه کشی لیگ فوتسال نوجوانان در قم انجام شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۷۸۵۵

قرعه کشی لیگ فوتسال نوجوانان در قم انجام شد

ایسنا/قم جلسه قرعه کشی نخستین رقابت‌ باشگاهی فوتسال در استان قم، در رده سنی نوجوانان با حضور نمایندگان 10 تیم حاضر برگزار شد.

نخستین رقابت‌ باشگاهی فوتسال در استان قم بعد از تعطیلی‌های بیش از یک سال اخیر کرونا، در رده سنی نوجوانان با حضور 10 تیم برگزار می‌شود.

جلسه قرعه‌کشی و هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان قم در فصل 1400 با حضور سرپرست هیات فوتبال استان قم، مسئول کمیته فوتسال، دبیر هیات قم در کنار سرپرستان و مدیران تیم‌های حاضر در این لیگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های قم با حضور تیم‌های فرش‌شهر، مهدیار، آریا صنعت معصومی، اعتماد، آتیه‌سازان، میعاد، فردوس، ذاکر، کریمه و مرصاد برگزار می‌شود و استعدادهای فوتسال قم فرصتی برای نمایش قابلیت‌های خود دارند.

تیم فردوس قم که سال گذشته با ترکیبی از جوانان با استعداد قمی توانست نتایج خوبی در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کسب کند به دنبال معرفی سرمربی خود در فصل پیش‌رو است و شنیده شده که فرهاد کشاورز به عنوان گزینه نهایی قمی‌ها در روزهای آتی قرارداد خود را با این تیم ثبت خواهد کرد.

کشاورز که فصل گذشته نتایج بسیار قابل قبولی با مقاومت البرز به دست آورد و جوانان خوبی نیز به فوتسال ایران معرفی کرد، در شرایطی به عنوان گزینه هدایت فردوس قم در لیگ برتر معرفی شده که حسین صبوری سرمربی فصل قبل فردوس راهی ساوه شده و مربیگری تیم سن‌ایچ را در لیگ برتر جدید پذیرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتسال فردوس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد