Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه ملاقات مردمی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به صورت حضوری در تهران و از طریق ویدئوکنفرانس با شهروندان ۵ استان برگزار شد. خبرگزاری میزان - برنامه ملاقات مردمی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به صورت حضوری در تهران و از طریق ویدئوکنفرانس با شهروندان ۵ استان برگزار شد.   در این برنامه ، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی به پرونده ۱۲ نفر از مراجعان به صورت حضوری در تهران و ۱۴ نفر در استان‌های اصفهان، گلستان، یزد، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان به صورت ویدئوکنفرانس رسیدگی و دستوراتی برای اجابت خواسته‌های آن‌ها صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تسهیل در پرداخت بدهی زندانیان کم بضاعت، پیگیری تسریع در پرداخت دیه از بیت المال، بررسی استفاده از پابند برای چند زندانی، پرداخت کمک به چند خانواده معسر زندانی و اعطای مرخصی به چند زندانی از جمله مهمترین دستورات رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای رسیدگی به امور شهروندان بود.

همچنین رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح دستور بررسی اعاده دادرسی برای پرونده یک شاکی که در جریان درگیری‌های سال ۱۳۶۱ بجنورد بر اثر تیراندازی دچار مشکل جسمانی شده بود، صادر کرد.

شاکی در سال ۱۳۸۰ شکایت کرده بود و همان سال درباره پرونده وی قرار منع تعقیب صادر شده بود.

رسیدگی به مشکلاتی استخدامی در نیرو‌های مسلح از دیگر خواسته‌های مراجعان بود که متقاضیان به دیوان عدالت اداری راهنمایی شدند.

استخدام فرزند در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح درخواست فردی دیگر بود که حجت الاسلام والمسلمین بهرامی آن را منوط به شرکت و قبولی در آزمون استخدامی دولت دانست.   بیشتر بخوانید: بررسی مشکلات ۴۳۰ نفر از مراجعان در هفته قوه قضائیه توسط دستگاه قضایی البرز انتهای پیام/ برچسب ها: ملاقات مردمی سازمان قضایی نیروهای مسلح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ملاقات مردمی سازمان قضایی نیروهای مسلح رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح ملاقات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس قوه قضاییه در نشست شورای قضایی هرمزگان گفت: این اعتبار برای سازمان زندان‌ها و پزشکی قانونی اختصاص یافت.
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای افزود: در راستای رفع مشکل کمبود قاضی و نیروی اداری قضایی در دادگستری هرمزگان و واحد‌های قضایی تابعه، تصمیم گیری شد.
وی گفت: وضعیت بنادر، گمرکات و انبار‌های اموال تملیکی هرمزگان نسبت به سفر قبل در اسفند ۱۴۰۰ بسیار بهبود پیدا کرده است و وضع امروز این انبار‌ها با گذشته قابل مقایسه نیست.
رئیس قوه قضاییه افزود: در این سفر نتیجه تلاش و پیگیری‌های مسئولان و دستگاه‌های ذیربط، مشکل بیش از پنجاه ساله‌ی بالغ بر ۷ هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم، رفع شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور هم در این نشست گفت: بهره برداری از سالن مانیتورینگ مقابله با قاچاق سوخت نیروی انتظامی در بندرعباس، ابراز امیدواری کرد که با این اقدام، گام مؤثری در راستای مقابله با قاچاق در استان هرمزگان برداشته شود.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به بازدید خود از پارکینگ خودرو‌های توقیفی در بندر جاسک گفت: در این پارکینگ ۲۴۵ خودرو و ۱۰۵ دستگاه موتورسیکلت در وضعیت نامناسب جوی نگهداری می‌شوند.

بیشتر بخوانید؛ اژه‌ای: چرخه معیوب سرمایه گذاری در کشور نیاز به اصلاح دارد
حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان افزود: به همت دستگاه قضایی ۱۱۰ خودرو از این وسایل نقلیه از طریق مزایده به فروش رفته، اما هنوز به خریداران تحویل داده نشده است.
کاظمی‌فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه نیز هم در این نشست با بیان اینکه تمامی مبادی ورودی مجتمع‌های قضایی هرمزگان مجهز به سامانه کنترل تردد هستند، گفت: با بکارگیری سامانه کنترل تردد کلیه در مراجع قضایی استان هرمزگان، شهود حرفه‌ای تحت رصد قرار گرفته‌اند و کسب و کار شاهدفروشی در این استان به شدت کاهش یافته است.
محمدی رئیس سازمان زندان‌ها نیز در این جلسه گفت: همزمان با سفر هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان، ۵۰ زندانی این استان از محل کمک‌های خیرین توسط ستاد دیه و ۱۰۵ زندانی از محل اعطای ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان