Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اعلام برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، نقش رسانه در تبیین اقدامات صلح آمیز ایران برای افکار عمومی دنیا را مهم قلمداد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم شعاع، شنبه(۵ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص اعلام برنامه های« هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و همچنین بزرگداشت شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام و انقلاب» با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی ۷ تیر گفت: آیت‌الله بهشتی از استوانه های نظام اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبیین و تشریح اتفاقات و عملیات تروریستی در هفته مذکور تصریح کرد: از سال ۹۴؛ ۶ تا ۱۲ تیرماه را به عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی به دلیل اتفاقات و عملیات تروریستی که در این هفته رخ داد نام گذاری کردند‌.

 



 
وی سوء قصد به جان مقام معظم رهبری، شهادت 72 تن از نیروهای انقلابی، حمله شیمیایی صدام به سردشت، حمله ناو آمریکایی در خلیج فارس به هواپیمای مسافربری ایران و.... را نمونه ای از اقدامات تروریستی عنوان کرد.

 



انجم شعاع تصریح کرد: آمریکا در تمام حملات تروریستی و توطئه‌ها علیه ایران یا به صورت مستقیم ورود کرده مانند ترور سردار سلیمانی و یا با حمایت عواملی پیش رفته که جنگ تحمیلی نمونه آن است.

 



وی با تاکید بر اینکه آمریکا خود را مدافع حقوق بشر می داند اما چه جنایت ها که در جهان مرتکب می شود، افزود: اکنون قالب اعمال جنایات تروریستی در دنیا عوض شده و قالب ها را از زورمداری عوض کردند و برای تصرف یا از بین بردن یک کشور اول یک انگ، تهمت و به بهانه‌های مختلف اقدامات تروریستی انجام می‌دهد و در نهایت به آن کشور حمله می کنند.

 



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: اکنون قالب را به سمت سویی سوق دادند تا به وسیله رسانه عکس اقدام خود را در افکار عمومی منتشر کرده تا افکار عمومی را همراه خود کنند.

 




وی با اشاره به کودتای ۲۸ مردادماه و اینکه از ابتدای انقلاب به دلیل ماهیت ضد استعماری نظام جمهوری اسلامی، آن را بر نمی تابند، افزود: هدف از ایجاد داعش تصرف در سوریه، عراق و در نهایت ایران است؛ اما آمریکا با ترور سردار سردار سلیمانی که با حضورش داعش از بین می رود، این شخصیت را تروریست عنوان می کنند و با القاء به افکار عمومی پیش می روند.

 




رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با افزودن اینکه آمریکا، اسرائیل و کشور های غربی همه عملیات های تروریستی انجام می دهند، گفت: آنان ترور و جنایت های انجام شده را به وسیله رسانه چنان پرداختند که ایران را تهدیدی برای صلح جهانی می دانند و می گویند ایران ساخت صلاح هسته ای و... دارد در حالیکه اگر ایران از نظر نظامی قوی نبود شاهد جنگ بودیم و اگر آنها وارد جنگ با ایران شوند قطعا" ضرر های زیادی برایشان به دنبال دارد.

 



وی با تاکید بر رسالت رسانه های داخلی در تبیین و ترویج اینکه نظام جمهوری اسلامی یک نظام الهی است و دنبال ساخت بمب اتم برای از بین بردن مردم و ترور کردن نیست ، ادامه داد: صاحبان قلم و هنر با ورود به این عرصه و تبیین و تبلیغ اقدامات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در افکار عمومی پیش بروند.

 



انجم‌شعاع به رسالت شورای هماهنگی با برگزاری جلسات متعدد ستادی و ... برای پای کار آوردن همه دستگاه ها در این هفته اشاره کرد و افزود: تبلیغات و فضا سازی میدانی به صورت ویژه در دستور کار تمام دستگاه ها است و در فضای مجازی و رسانه ای هم اقدامات و کارهای شاخصی تهیه و تدوین شد که ان شاء الله در این هفته در فضای مجازی منتشر خواهد شد.
 

 


وی از برگزاری بزرگداشت شهدای هفت تیر در حرم شهدای گمنام خبر داد و ویژه برنامه توسط هیئت های مذهبی، ویژه برنامه توسط اداره کل اوقاف در تکیه عباسعلی در ۶ تیر و ویژه برنامه در شهرک هوانیروز و حرم شهدای گمنام شهرک را از دیگر برنامه ها عنوان و تصریح کرد: این برنامه ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نشست خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افشای حقوق بشر آمریکایی افکار عمومی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است

ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به گستاخی این رژیم اظهار داشت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشور‌های غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید نمود.

سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی با اشاره به سوابق طولانی مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور بر توسعه مناسبات فی مابین جهت استحکام ثبات و امنیت در منطقه و نفی یک جانبه گرایی در روند‌های جهانی تاکید نمود.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز می‌باشند تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت می‌باشد تصریح کردند: حضور بازیگران فرا منطقه‌ای و مداخله گر در این مناطق بر خلاف منافع مشترک دو کشور می‌باشد و فرمت منطقه‌ای ۳+۳ که با حضور کلیه کشور‌های منطقه قفقاز در حال اجرا می‌باشد چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات می‌باشد.

منبع: روابط عمومی وزارت دفاع

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • کشف ۱۴۰ گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌ها