Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت کشتی استان مازندران طی نامه‌ای به فدراسیون کشتی، خواستار بازنگری شرایط ۳ کشتی گیر برای حضور در چرخه‌ی انتخابی شد.

فدراسیون کشتی نیز پس از بررسی درخواست هیئت کشتی استان، پاسخ نامه‌ی عسکری محمدیان را به شرح ذیل اعلام کرد:

عسکری محمدیان، قهرمان گرانقدر المپیک و جهان و رئیس هیئت کشتی استان مازندران، احتراماً، یادآور می‌شود در چرخه‌ی انتخابی تیم ملی تمامی ضوابط و شرایط به صورت کارشناسی مدنظر قرار گرفته و پس از بررسی دقیق کارنامه مدعیان هر وزن، مسیر چرخه‌ی انتخابی تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا در خصوص نفرات مذکور خاطرنشان می‌سازد:

رضا اطری با توجه به سنگینی وزن و شرایطی که در مسابقات قبلی و تورنمنت لهستان از ایشان مشاهده شد، بطور قطع با حضور در دو رویداد بزرگ (المپیک و مسابقات جهانی) در فاصله‌ی زمانی کمتر از دو ماه، با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد.

امیرمحمد یزدانی از مدعیان قابل توجه در وزن ۶۵ کیلوگرم به شمار رفته و بی شک اگر این کشتی گیر تصمیم به تغییر وزن نمی‌گرفت، در چرخه حضور داشت، اما نمی‌توان به یکباره کارنامه مدعیان ۷۰ کیلوگرم را نادیده گرفته و یزدانی را بدون هیچ رزومه ای در این وزن وارد آخرین مرحله‌ی انتخابی کرد.

در خصوص علی سوادکوهی نیز خاطرنشان می‌سازد نامبرده از اصلی ترین مدعیان وزن ۷۹ کیلوگرم بشمار می رفته که با وجود اعلام فدراسیون کشتی مبنی بر اهمیت بسیار بالای جام تختی در چرخه انتخابی تیم ملی، پس از قبول شکست، از ادامه مبارزات سر باز زد و شانس خود را برای نفر دوم حقیقی شدن در وزن ۷۹ کیلوگرم از دست داد و یکی از اولویت‌های ما برخورد با چنین مواردی است.

کد خبر 5244335

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی آزاد مازندران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک 2020 توکیو لیگ ملت های والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران کمیته ملی المپیک لیگ قهرمانان فوتبال آسیا هیات مدیره استقلال فدراسیون کشتی ی انتخابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسؤول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آئین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6096589

دیگر خبرها

  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش