Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سه شنبه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن پذیرای تیم ملی آلمان خواهد بود تا جذاب‌ترین بازی مرحله حذفی یورو ۲۰۲۰ را برگزار کنند.

انگلیس که پس از سال ۱۹۶۶ در هیچ رقابت ملی قهرمانی کسب نکرده و تاکنون نتوانسته در یورو جام را بالای سر ببرد، امسال یکی از مدعیان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به نظر می‌رسد اگر باز هم نتواند در این یورو قهرمان شود، تغییری در کادر فنی آن صورت نخواهد گرفت.

اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم گرفته تا پیش از آغاز مسابقات حذفی یورو ۲۰۲۰ حمایت خود را از «گرت ساوت‌گیت» نشان دهد و اعلام دارد که اگر این تیم امسال قهرمان هم نشد، سرمربی برکنار نخواهد شد.

عملکرد مثبت تیم ملی انگلیس در مرحله گروهی با درخشش استرلینگ

به نقل از اسکای اسپورت، مارک بولینگهام، مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس علاقه دارد تا تیم ملی انگلیس تا جام جهانی ۲۰۲۲ بر مسند مربیگری و هر اتفاقی رخ داد، او تغییر نکند.

ساوت‌گیت پس از عملکرد ناامیدکننده انگلیس در یورو ۲۰۱۶ جانشین هاجسون در تیم ملی شد و توانست این تیم را در جام جهانی ۲۰۱۸ به رده چهارمی برساند. باید دید امسال آیا انگلیس می‌تواند با ساوت‌گیت طلسم شکنی کند و برای اولین بار هم شده قهرمان اروپا نام گیرد؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار

مربی برزیلی زنیت سن‌پترزبورگ درباره اخبار پیوستن احتمالی نیمار به این تیم صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویلیام دی اولیویرا، مربی زنیت به شبکه تلویزیونی Match TV روسیه گفت که انتقال نیمار، مهاجم کنونی الهلال عربستان به این تیم بعید است.

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

پیش از این، کافو، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل گفته بود که اگر زنیت پیشنهاد مناسبی بدهد، نیمار ممکن است راهی روسیه شود.

ویلیام دی اولیویرا در واکنش به این پرسش که آیا جذب نیمار می‌تواند به واقعیت بپیوندد، گفت: بعید می‌دانم. دستمزد نیمار کمی با آنچه بازیکنان زنیت دریافت می‌کنند، متفاوت است.

در اکتبر 2023، نیمار دچار آسیب‌دیدگی رباط صلیبی شد که در خانه دوران نقاهت را طی می‌کرد. این بازیکن برزیلی 32 ساله اخیراٌ به الهلال بازگشته است. نیمار دو بار با بارسلونا قهرمان اسپانیا و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او همچنین 5 بار با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ دسته اول فرانسه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • جهش ۴۶ درصدی صادرات آلمان به ایران در فوریه ۲۰۲۴
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییر نمی کند
  • طرح ترافیک امسال تغییر نمی کند
  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!