Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها دریافت دوز اول واکسن ایرانی کرونا توسط رهبر انقلاب را دارای ۴ پیام بزرگ دانست. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،  حجت الاسلام رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، طی یادداشتی درباره تزریق روز اول واکسن ایرانی کرونا به رهبر انقلاب نوشت: دوز اول واکسن ایرانی برکت به رهبر انقلاب تزریق شد، اما تصویر کوتاهی که از این اتفاق منتشر شد پیام‌های متعدد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1.برخلاف دو جریان متحجر و لیبرال که علم و دین را ساحت های مجزا از هم می پندارند در منظومه‌ فکری انقلاب اسلامی این دو درهم تنیده هستند و بالاترین مقامات کشور هم نظام ترجیحاتشان بر هم‌زمان دیدن این دو است.این نگاه در تمامی مراحل مواجهه با کرونا توسط رهبر انقلاب مورد توجه بوده است.

2.جوان متخصص و متعهد ایرانی می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد به شرطی که او را باور کرد و این باور را در عمل نشان داد نه صرفا در تریبون. ایران امروز جز معدود سازنده‌های واکسن کویید است.

3.استقلال‌خواهی عین عقلانیت است، اصرار بر ایجاد توانایی‌های راهبردی در حوزه‌های مختلف علم از جمله هسته‌ای، نانو، دفاعی، پزشکی و...برای کشور اقتدار‌آفرین است.این یعنی آثار موثر و ماندگار نگاه به درون.

4.اینجا در انقلاب اسلامی ایران ،هیچ کس نباید به دنبال سهم ویژه باشد رهبر انقلاب هم واکسن را در نوبت خود می زنند حتی دیرتر از بقیه هم‌سن‌وسالان.

رهبر انقلاب نوبت اول واکسن ایرانی کرونا را دریافت کردندروحانی: روند کرونا در کشور کاهشی است/ اقدام رهبر انقلاب در تزریق واکسن ایرانی تشویق فوق‌العاده‌ای برای دانشمندان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهاد رهبری دانشگاه ها مجلس خبرگان ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد نهاد رهبری دانشگاه ها مجلس خبرگان اول واکسن ایرانی رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌

حسین امامیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تزریق این واکسن در برنامه جاری ایمن سازی کودکان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن افزود: اصل پیشگیری در بیماری‌های عفونی بسیار مهم‌تر از درمان است و تزریق این واکسن سبب کاهش بار جهانی بیماری‌های ناشی از عفونت‌های پنوموکوکی می‌شود.

وی با بیان اینکه باکتری پنوموکوک مهمترین عامل عفونت های مهاجم باکتریال در کودکان محسوب می شود، گفت: این بیماری طیف وسیعی از عفونت ها را شامل مننژیت، عفونت باکتریال تب دار، عفونت گوش میانی، سینوزیت، ذات الریه، عفونت ملتحمه چشم، عفونت در بافتهای نرم حفره چشم، عفونت در لایه های داخلی و دریچه های قلبی، التهاب استخوان و مغزاستخوان، عفونت پرده های محافظ قلب، عفونت یا التهاب وخیم قسمتی از صفاق، تورم والتهاب مفاصل، عفونت های بافت نرم و عفونت خونی را موجب می شود.

وی گفت: تزریق واکسن پنوموکوک در برنامه جاری ایمن سازی سبب ارتقاء سلامت کودکان می‌شود.

امامیان زمان تزریق این واکسن را در ۲ ماهگی، ۴ ماهگی و ۱۲ ماهگی و همزمان با سایر واکسن های همان گروه سنی اعلام کرد.

کد خبر 6093414

دیگر خبرها

  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال