Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا ابدالی روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز ایلام با ابراز تاسف از فوت ناباورانه ۲ تن از خبرنگاران ایرنا و ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس اظهار داشت:  ضایعه درگذشت این ۲ بزرگوار و نخبه فرهنگی برای اصحاب رسانه، اهالی فرهنگ هنر در اقصی نقاط کشور بسیار غم انگیز و دردآور بود.

وی افزود: این خبرنگاران برای انعکاس دستاوردهای دولت عازم این سفر بودند که در میانه مسیر متاسفانه بسیاری از آنان بر اثر واژگونی اتوبوس مصدوم و ۲ تن از علاقمندان عرصه اطلاع رسانی دعوت حق لبیک گفتند و به دیار باقی شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل محیط زیست استان ایلام با بیان اینکه رکن اصلی هر کشور مردم و وظیفه فرهنگسازی در آن جامعه بر عهده قشر زحمتکش و مجاهد رسانه ای است، گفت: این خبرنگاران بدلیل علاقه به موضوعات زیست محیطی و رسالت خطیر اطلاع رسانی جان خود را دست دادند که از خداوند متعال برای مصدومان آرزوی سلامتی و عافیت و برای ۲ در گذشته این حادثه از درگاه خدواند متعال غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم.

ابدالی تاکید کرد: حفاظت از میحط زیست درحال حاضر نیازمند استمرار توجه ویژه رسانه در تمام ابعاد اطلاع رسانی است که تاکنون نیز این قشر در راستای حفاظت از محیط زیست در استان و کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرده و تمام تلاش خود را بکار گرفتند.

وی یادآور شد: بیشترین مطالبه گری زیست محیطی استان در حال حاضر مرهون تلاش و اهتمام رسانه هاست که در راستای حفاظت از محیط زیست در بخش های مختلف بیشترین تولید محتوا داشته اند.

ابدالی حفاظت از محیط زیست سالم را بدون همکاری مردم و  رسانه ها ناممکن دانست و گفت: مردم نقش مهمی در حفاظت از محیط زیست دارند و رسانه ها بعنوان محور اصلی اطلاع رسانی بیشترین نقش را تاکنون بر عهده داشته و وظیفه خود را همواره به خوبی انجام داده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام در ادامه با تقدیر از همکاری تنگانگ مجموعه ایرنا با حوزه محیط زیست استان افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز ایلام بعنوان رسانه نظام و دولت در کنار اطلاع رسانی در تمامی حوزه های استان به حوزه محیط زیست بعنوان یک موضوع بسیار مهم و عمومی توجه ویژه داشته که این شایسته قدردانی است.

به گزارش ایرنا، ۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور صبح چهارشنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۰) برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان عصر همان روز در ۱۵ کیلومتری این شهرستان در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر دچار حادثه شد.

در این حادثه غم انگیز متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها ایلام اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام رسانه ایلام اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام رسانه حفاظت از محیط زیست اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنجشنبه حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام و سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمدشفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

کد خبر 6094802

دیگر خبرها

  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان