Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در بازدید از شهرک صنعتی توس مشهد گفت: دستگاه قضایی حامی صنعتگران بوده و اجازه نخواهد داد تولید و اشتغال در استان دچار مشکل شود.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی،  غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری  خراسان رضوی  با همراهی محمدحسین درودی دادستان مشهد مقدس و جمعی از معاونین و مدیران قضایی و اجرایی استان و شهرستان بینالود از خط تولید واحد شاهسوند مستقر در شهرک صنعتی" توس مشهد " بازدید  و در نشستی با حضور صنعتگران و مدیران دستگاههای اجرایی از واحدهای تولیدی همگام با دستگاه قضاء و تعدادی از اعضاء هیأت اندیشه ورزان کار آفرین تقدیر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
غلامعلی صادقی  گفت: یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضایی پیشگیری از وقوع جرم بوده و در حوزه های مختلف با این دیدگاه، رفع موانع  و پشتیبانی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: مجموعه قضایی استان در خصوص حمایت از واحدهای صنعتی پیشرو بوده و از سرمایه گذاری های مشروع در راستای تولید، پشتیبانی ها ، موانع زدایی ها که مد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است پشتیبانی می کند تا شاهد اثرات مطلوب اقتصادی بیشتر در تمام مناطق باشیم.
غلامعلی صادقی ، اظهار کرد: در راستای سرمایه گذاری مشروع و پشتیبانی از تولید در واحدهای صنعتی در کنار آنها قرار داریم و  تمام موارد رصد می شود و هر دستگاهی که وظیفه خود را به درستی انجام ندهد، دستگاه قضایی به عنوان حامی صنعتگران وارد عمل خواهد شد و نخواهیم گذاشت تولید و اشتغال دچار مشکل شود.
معاون قضائی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در تکمیل بیانات رئیس کل داد گستری استان ادامه داد: در مسائل اقتصادی صنعتگران باید ابعاد مختلف واحدهای صنعتی و تولیدی مدنظر قرار بگیرد و در این زمینه تلاش دوچندان شود و نیز الزامات توانمندسازی بخش خصوصی رعایت شود.
قاضی مرتضوی با اشاره به شرایط اقتصادی، عنوان کرد: شهرک‌های صنعتی توانسته با اتخاذ تصمیم های به موقع و رعایت موازین قانونی، پویایی مطلوبی را ایجاد کند.
وی تأکید کرد: در سال جاری و در راستای رشد و تولید و اشتغال، صیانت از سرمایه گذاری های قانونی در دستور کار بوده و تاکنون موجب رضایتمندی صاحبان صنایع شده و آثار مطلوبی داشته است.
در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: حمایت ها، هدایت ها و پشتیبانی همه جانبه شرکت شهرکهای صنعتی ، استانداری ، دستگاههای اجرایی مرتبط و دستگاه قضایی استان از صاحبان صنایع باعث شده واحدهای صنعتی و تولیدی در عرصه تولید با قدرت و اطمینان خاطر بهتر مشغول فعالیت باشند.
علی بهرامی زاده با بیان اینکه پشتیبانی و حمایت از تولید از اهداف اصلی این شرکت است، بیان کرد: راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی با حمایت های مختلف و در بخش های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز و  الزامات زیست محیطی به بهره برداری می رسند.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: تامین و تکمیل زیر ساختهای عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی ضروری بوده و خوشبختانه زیرساخت های لازم برای کار آفرینان فراهم شده است.
بهرامی زاده با اشاره به جنگ اقتصادی، خاطر نشان کرد: صنعتگران با شناخت دقیق از وضعیت بازار و شرایط اقتصادی، محصولاتی تولید می کنند که نه تنها با کیفیت بوده بلکه این محصولات در بازارهای صادراتی عرضه می شود و این بسیار مطلوب است.
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: غلامعلی صادقی شهرک صنعتی توس تولید تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها شهرک های صنعتی واحدهای صنعتی دستگاه قضایی خراسان رضوی شرکت شهرک شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم