Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت توزیع نیروی برق مشهد برنامه خاموشی‌های احتمالی برق در این شهر طی هفته جاری را اعلام کرد.

به گزارش قدس آنلاین، معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد در این باره  گفت: بنا بر اعلام شرکت توانیر به دلیل افزایش دما و به تبع آن افزایش مصرف برق در تمام بخشهای مصرف و همچنین کاهش نزولات آسمانی و کم شدن میزان تولید نیروگاههای برق -آبی کشور، خاموشی های احتمالی پراکنده مطابق جدول اعلام شده در هفته جاری رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
عباس آذری افزود: با توجه به این که مدیریت مصرف برق در سطح کشور به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعلام می شود لذا به منظور پایداری شبکه، بنابر دستور مرکز کنترل، در برخی از نقاط شهری و روستایی، خاموشی های احتمالی و موردی تا حداکثر ۹۰ دقیقه اعمال خواهد شد. وی اضافه کرد: جدول این خاموشیهای برق در نشانی www.meedc.ir موجود است و بدیهی است در صورتی که مشترکان در مصرف برق صرفه جویی کنند خاموشی های آدرس های مورد نظر تعدیل خواهد شد. معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد از شهروندان خواست به هنگام استفاده از کولر و وسایل سرمایشی در ساعات اوج بار یعنی ۱۲ تا ۱۸ تا حد امکان از لوازم پرمصرف برقی مانند اتو، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جارو برقی به طور همزمان استفاده نکنند و همچنین با تنظیم دمای کولر گازی روی درجه ۲۵ و کولر آبی روی دور کند در منزل و محل کار و مدیریت مصرف برق، امکان استمرار تامین انرژی را برای همه هموطنان فراهم آورند. آذری افزود: برنامه احتمالی خاموشی در شهر مشهد برای بخش خانگی و اداری است و بخشهای صنعتی و کشاورزی برنامه ریزی مجزایی دارند که پنجشنبه هر هفته برای مدیریت مصرف برق آنها در هفته پیش رو تصمیم گیری و طبق برنامه انجام می شود. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خاموشی شرکت برق مشهد خاموشی های احتمالی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش مشرق، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی سپاهان برای نبرد ال‌کلاسیکو
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!