Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، حمایت از اقشار آسیب پذیر و تسهیل شرایط ازدواج جوانان، این بانک اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را در اولویت های خود قرار داده و بر این اساس شعب بانک تجارت در خردادماه سال جاری به بیش از۱۱ هزار زوج تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده اند و۱۹۳۳۱ نفر از واجدین شرایط دریافت تسهیلات قرض الحسنه در نوبت دریافت این تسهیلات هستند که به زودی براساس ضوابط تعیین شده ،از سوی شعب بانک تجارت پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانک درپایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰نیز عملکرد شاخصی داشته و دراین بازه زمانی به ۵۸۸۹نفر از زوجهای جوان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد.

پربیننده ترین درج خودکار اطلاعات با اسکن QR کد روی برگه چک گزارش عملکرد شستا جامع، کامل و شگفت آور بود خدمات اپلیکیشن موبایل رفاه پلاس در بانک رفاه کارگران حمایت از بنگاه‌ های ورشکسته؛ خوب یا بد؟ هشدار بیمه مرکزی نسبت به عواقب همکاری با بیمه های آنلاین غیر مجاز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک تجارت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از دیوان محاسبات، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران 33 درصد تعیین شده است در حالی که بیش از 99 درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده‌اند که سهام مازاد بر 33 درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!