Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@02:30:39 GMT

ورود و خروج به ۳۲ شهر قرمز کرونایی ممنوع است

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۹۴۷۰

ورود و خروج به ۳۲ شهر قرمز کرونایی ممنوع است


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: منع تردد و محدودیت‌های شبانه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و دستورالعمل جدیدی به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی تصریح کرد: ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرهنگ جهانی، ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین های مکانیزه ثبت تخلف در شهرها و جاده‌ها و تیم‌های گشتی پلیس صورت می‌گیرد.

وی افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های تردد شبانه خودروها در همه شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه خواهد داشت.

معان اجتماعی ناجا گفت: با رانندگانی که نسبت به محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا بی‌توجهی کنند برخورد شده و ضمن تذکر لسانی در صورت بی‌توجهی خودرو عودت داده و اعمال جریمه می‌شود.

جهانی ادامه داد: این اعمال محدودیت شامل همه شهرها اعم از قرمز، نارنجی و زرد می شود. برای ورود خودروهای غیربومی به شهرهای زرد و خروج خودروهای بومی از شهرهای زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی تصادف اتوبوس سرباز معلم ها واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست انتخابات 1400 محدودیت تردد وضعیت قرمز سید ابراهیم رئیسی تصادف اتوبوس سرباز معلم ها واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) این تصاویر از حسن یزدانی جهانی شد

صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی با انتشار تصاویری از نحوه ورود خاص حسن یزدانی به تشک در مسابقات جهانی و المپیک، این طرز ورود را شناخته‌شده‌ترین دانست.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای لرستان
  • تداوم بارندگی‌ها و صدور هشدار نارنجی تا دوشنبه | ورود سامانه بارشی جدید از غرب
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • (عکس) این تصاویر از حسن یزدانی جهانی شد
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ این استان‌ها هشدار نارنجی دریافت کردند
  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • اجلاسیه هم‌اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم برگزار می‌شود