Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران جزئیات آرای شهر تهران، ری، شمیرانات و تجریش را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران اعلام کرد: مجموع آرای مأخوذه در انتخابات شورای شهر تهران، ری، شمیرانات و پردیس 1565370 رأی است که توسط شهروندان به داخل صندوق اخذ رأی انداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کل آرای صحیح مأخوذه یک میلیون و 151 هزار و 450 بوده و همچنین آرای باطله 413 هزار و 920 برگه است.

تعداد اعضای شورای شهر تهران 21 نفر است که نفر اول شورای شهر تهران با کسب 486 هزار و 282 رأی و با مشارکت 42.23 رای حائز این رتبه شده است و  نفر 21 که با کسب 255 هزار و 854 رأی در مقابسه با نفر اول 22.22 درصد میزان مشارکت شهروندان را نیز کسب کرده است.

شورای شهر تهران دارای 11 نفر عضو‌ علی البدل است که به ترتیب اولین عضو‌علی البدل تعداد 74294 و آخرین عضو نیز تعداد 39292 رأی کسب کرده‌اند.

در مجموع میزان مشارکت شهروندان تهرانی در انتخابات شورای شهر 24.6 دهم درصد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران، اصولگرایان با دو لیست "شورای ائتلاف" و "شورای وحدت" و اصلاح‌طلبان نیز با محوریت "لیست جمهور" پا به عرصه رقابت گذاشتند که در نهایت لیست ائتلاف با ورود تمام 21 عضوش، پیروز این رقابت معرفی شد.

اعلام نتایج انتخابات شورای شهر تهران/ پیروزی قاطع لیست شورای ائتلافمحسن هاشمی: گمانه‌زنی‌ها حاکی از پیروزی لیست شورای ائتلاف در انتخابات شورای شهر استسبقت لیست شورای ائتلاف در انتخابات شورای شهر تهران21 نامزد نهایی شورای ائتلاف در انتخابات شورای شهر چه کسانی هستند؟ + سوابق

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد انتخابات شورای شهر شورای شهر تهران شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «جهانبخش امینی» بود.

جهانبخش امینی زاده ۱۳۴۳ کرمانشاه، سیاست‌مدار و پزشک ایرانی است، وی مدتی به‌عنوان معاون و عضو هیأت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت فعالیت کرد.

سابقه ریاست بیمارستان چهارمین شهید محراب نیز در رزومه امینی وجود دارد و رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس است.

وی پیشتر نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

کد خبر 6089653

دیگر خبرها

  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد