Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

معان اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر وضعیت قرمز کرونایی در ۳۲ شهر، ورود و خروج خودرو به این شهرها ممنوع است.

سرهنگ عین الله جهانی افزود: منع تردد و محدودیت‌های شبانه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و دستورالعمل جدیدی به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است.

به گفته سرهنگ جهانی، ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین های مکانیزه ثبت تخلف در شهرها و جاده ها و تیم های گشتی پلیس صورت می گیرد.

وی افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های تردد شبانه خودروها در همه شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه خواهد داشت.

معان اجتماعی ناجا گفت: با رانندگانی که نسبت به محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا بی‌توجهی کنند برخورد شده و ضمن تذکر لسانی در صورت بی‌توجهی خودرو عودت داده و اعمال جریمه می‌شود.

جهانی اضافه کرد: این اعمال محدودیت شامل همه شهرها اعم از قرمز، نارنجی و زرد می شود. برای ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای زرد و خروج خودروهای بومی از شهرهای زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا امروز(شنبه) و پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رییس جمهوری برگزار شد، گفت: ۳۲ کشور از لحاظ وضعیت کرونا قرمز، ۱۷۴ شهر نارنجی و ۲۴۲ شهر نیز زرد هستند و روند شیوع کرونا در استان های هرمزگان و بوشهر گرچه افزایشی بود اکنون کندتر شده و بطور کلی روند این بیماری در کشور نزولی است.

به گفته وی، اکنون در استان های جنوبی کشور از جمله بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد شاهد افزایش روند کرونا هستیم.

از ابتدای شیوع کرونا در ایران (اسفند ۹۸) تا کنون ۸۳ هزار و ۵۸۸ نفر از هموطنان جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از داه اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس راهور محدودیت های کرونایی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر این اساس و طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده برای ترخیص اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم، رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک است، علاوه بر فراخوان پلیس راهور از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت می‌گیرد یا با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

کریمی اضافه کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را شناسایی و تفکیک و به قید فوریت اقدامات لازم را برای ترخیص آن‌ها به صورت جداگانه اجرایی کند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ثبت شود.

کد خبر 747738

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403