Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه بازی سازان حامی فرهنگ و رسانه؛

خبرگزاری آریا- در آستانه دومین سالگرد تاسیس گروه سوینا(سینمای نابینایان)با مدیریت سرکار خانم گلاره عباسی، مجموعه بازی سازان با هدف توسعه امکانات برابر برای تمامی کودکان، به عنوان یک حامی در کنار تیم سوینا ایستاده است. سوینا و بازی سازان در اولین برنامه خود در نظر دارند تا تعدادی DVD شامل انیمیشن های سینمایی توضیح دار شده سیندرلا با روایت سرکار خانم ویشکا آسایش و رابین هود با توضیح آقای سامان احتشامی را بصورت رایگان بین مخاطبین کودک سوینا توزیع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است، بازی سازان، تجهیز کننده خانه های بازی کودک و شهربازی ها، با مدیریت دکتر حسین رضا سلطانی، خود را در ایجاد و توسعه امکانات رفاهی و سرگرمی برابر برای تمامی کودکان کشور موظف می داند، امیدواریم با حمایت از گروه سوینا در جهت پیشبرد این مسئولیت اجتماعی، بزرگ قدمی در راستای اهداف هردو مجموعه برداشته شود. بازی سازان با بیش از بیست سال سابقه در زمینه اجرا و راه اندازی فضای بازی کودکان، تجهیز ویلاها و فضای سبز شهری (تاب و سرسره پارکی و دستگاه های بدنسازی فضای باز)، همواره در تلاش برای ایجاد بستری مناسب برای شادی کودکان سرزمینمان بوده است.

فعالیت‌های «گروه سوینا» (سینمای نابینایان) از اوایل سال 1398 و به منظور ارایه محصولات فرهنگی و هنری به نابینایان و همچنین حمایت از توانمندی‌های نابینایان کشور در زمینه‌های فرهنگی و هنری آغاز شد. تیمی متشکل از برنامه‌ریز و هماهنگ‌کننده امور، عکاس، فیلمبردار، تدوینگر، طراح وب‌سایت، ویراستار، ناظر ضبط و … در کنار این گروه در حال فعالیت هستند. هدف ابتدایی سوینا، توضیح‌دار کردن و یا پرده‌خوانی فیلم‌ها بود اما اهداف و مأموریت سوینا به سرعت به سایر حوزه‌ها مانند، نقد و بررسی کتاب‌های صوتی،تلاش برای دسترس‌پذیر کردن نرم‌افزارهای کاربردی،رادیوی اینترنتی سوینا،تولید پادکست‌های ویژه و.... گسترش یافت.

علاقمندان می‌توانند گروه سوینا را در نشانی‌های اینترنتی زیر پی‌گیری کنند:
www.sevinagroup.com
www.instagram.com/sevinagroup
همچنین روش های ارتباط با بازی سازان از طرق زیر است:
instagram.com/bazisazan.shop
www.bazisazan.com

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازی سازان گروه سوینا کودکان نابینا گروه سوینا بازی سازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 

وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات دو سند همکاری با رئیس اماراتی این کمیسیون امضا کرد.

به گزارش ایسنا، نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات کار خود را با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و بن الطوق الماری، وزیر اقتصاد امارات، در شهر ابوظبی آغاز کرد و طی آن دو سند همکاری توسط طرفین به امضا رسید.

سند تاسیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و امارات و سند صورت‌جلسه اولین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و امارات، اسنادی است که در این نشست به امضای طرفین رسید.

مذاکراتی درباره توسعه مناسبات دو کشور در حوزه کریدورهای ترانزیتی بین‌المللی به‌ویژه کریدور شمال - جنوب به‌منظور گسترش ترانزیت کالاهای اماراتی به سمت کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز و روسیه و نیز اروپا از قلمرو جمهوری اسلامی ایران در دستور کار طرفین قرار دارد.

تسریع در انجام مذاکرات و نهایی کردن اسناد همکاری مبادله شده در حوزه های مختلف اقتصادی بین دو کشور، ایجاد کمیته اقتصادی و بازرگانی با مسئولیت وزارت صمت ایران و وزارت تجارت خارجی امارات، ایجاد و تعیین تیم مشترک کاری در زمینه همکاری‌های صنعتی و گازی و تشکیل کارگروه مشترک بانکی تحت نظارت بانک‌های مرکزی دو کشور و تشویق بانک‌های تجاری به برقراری وگسترش روابط کارگزاری بانکی بین دو کشور از جمله مواردی است که در دستور کار این نشست قرار دارد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، سومین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات کار خود را با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و بن الطوق الماری، وزیر اقتصاد امارات در شهر ابوظبی آغاز کرد که آخرین اجلاس این کمیسیون در فروردین ۱۳۹۳ برگزار شده و این نشست پس از گذشت ۱۰ سال؛ به‌منظور توسعه همکاری‌های دو کشور در کلیه زمینه‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و حمل‌ونقلی (هوایی، دریایی، جاده‌ای و ترکیبی) برگزار شده است.

در ابتدای این جلسه طرف اماراتی ضمن اعلام تمایل دولت امارات متحده عربی به توسعه روابط با ایران نکاتی درباره میزان حجم تجارت و مبادلات بین تهران و ابوظبی بیان کرد.

این در حالی است که مذاکراتی درباره توسعه مناسبات دو کشور در حوزه کریدورهای ترانزیتی بین‌المللی به‌ویژه کریدور شمال - جنوب به‌منظور گسترش ترانزیت کالاهای اماراتی به سمت کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز و روسیه و نیز اروپا از قلمرو جمهوری اسلامی ایران در دستور کار طرفین قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • توافق ایران و امارات برای تقویت همکاری‌های تجاری
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات چه بود؟
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد