Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار پیشوا این شهرستان‌ را از شهرستانهای پیشرو در ارائه خدمات آب و فاضلاب عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر علیرغم جدیت و پیگیری‌های فراوان از سوی شرکت آبفا، کاستی‌ها و مشکلاتی در زمینه فاضلاب شهر پیشوا وجود دارد که این مسائل به دلیل عدم اشتیاق و استقبال مردم همچنان پابرجاست ولی امیدواریم با فرهنگ‌سازی‌های صورت گرفته، در سال جاری شاهد اجرای کامل طرح جمع آوری فاضلاب و تکمیل این چرخه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا، حسین‌ عباسی عصر امروز شنبه پنجم تیرماه در جلسه تکریم و معارفه مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان پیشوا با اشاره به خدمات رمضان‌زاده مدیر سابق ، بیان کرد: با مرور شرایط شهرستان در روزهای ابتدایی حضور ایشان و مقایسه آن با شرایط امروز، در می‌یابیم چه اقدامات خوب و ارزشمندی در منطقه رقم خورده است. 

عباسی افزود: در تابستان سال ۹۷ با قطعی مکرر آب و برق در شهرستان روبرو بودیم ولی امروز به برکت تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته، با کمترین مشکل در این زمینه روبرو هستیم. 

فرماندار شهرستان پیشوا بیان کرد: آب، یک مایع حیاتی و در اولویت اصلی زندگی مردم قرار دارد و کمبود و قطعی آن به دلیل اختلالی که در زندگی و بهداشت فردی ایجاد می‌کند، موجب نارضایتی و مشکلاتی برای مردم می‌شود. 

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا با اشاره به رضایت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران از تامین کیفی و کمی آب شرب پیشوا، افزود: این ابراز رضایت نشان دهنده امور و اقدامات ارزشمندی است که طی دو سال گذشته در شهرستان پیشوا انجام گرفته است. 

عباسی با اشاره به وظایف فرمانداری در رتق و فتق امور مختلف، گفت: وقتی مجموعه‌ای چون آب و فاضلاب، کارها را فعالانه، پویا، بانشاط و به صورت مهندسی و کارشناسانه پیش می‌برد، فرمانداری نیز با خیال راحت و بدون دغدغه خاطر در این زمینه، بر مشکلات دیگر شهرستان متمرکز می‌شود. 

وی از زحمات تمامی مدیران سابق آبفای جنوبشرق استان تهران و شهرستان پیشوا قدردانی کرد و گفت:  زحمات تمامی مدیران پیشین و حاضر، در سال گذشته با اجرای پروژه آب ماملو و تامین آب پایدار برای شهرستان به بار نشست.

فرماندار شهرستان پیشوا پروژه انتقال آب سد ماملو به پیشوا را از افتخارات شرکت آب و فاضلاب دانست و اظهار داشت: پروژه تامین آب شرب پیشوا از سد ماملو، یک پروژه بزرگ و ماندگار بود و در شرایطی اتفاق افتاد که دولت در تنگناهای شدید مالی و اقتصادی قرار داشت ولی با پیگیری‌های صورت گرفته و همت آب و فاضلاب، اجرای این پروژه مهم به منظور تامین آب پایدار منطقه با صرف اعتبارات کلان و در مدت زمان کوتاهی تحقق یافت. 

وی در پایان با قدردانی از زحمات محمدرضا رمضان‌زاده مدیر سابق و آرزوی موفقیت برای رضا فرهمند مدیر جدید اداره آب و فاضلاب شهرستان پیشوا گفت: امیدوارم مدیریت جدید نیز با استفاده از تجربیات پیشین و همکاری نیروهای مجموعه، مسیر گذشته را با قوت ادامه داده و تکمیل اقدامات و تلاش های صورت گرفته را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب شهرستان پیشوا شهرستان پیشوا آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی صبح پنجشنبه در پنجاه و هشتمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن اخذ گزارش از شهرداری فردیس در خصوص ۶ محله هدف عنوان کرد: در مجموع ۹ محله در فردیس و مشکین دشت مورد هدف این قرارگاه قرار دارند.

وی افزود: از این رو انتظار می‌رود شهرداران مربوطه در خصوص برنامه‌های ویژه برای سال ۱۴۰۳، طرح ارائه دهند. شهرداری‌ها باید رضایتمندی مردم را ارتقا دهند چراکه در مراجعات مردمی، بیشترین گله‌مندی از مدیریت شهری است، از این رو با توانمندسازی محله‌های هدف، می‌توان اعتماد و رضایت آنها را جلب کرد.

عبداللهی مطرح کرد: شهرداران و مدیران دستگاه‌ها به ویژه در بخش خدمات روی محله‌ها متمرکز شوند و با همپوشانی نسبت به حل موانع اقدام کنند. شهرداران طی هماهنگی با شرکت برق، روشنایی محله‌های بی دفاع شهری را تأمین کنند چراکه از این طریق علاوه بر تأمین روشنایی، امنیت محله‌ها نیز ارتقا می‌یابد.

استاندار البرز پس از استماع گزارش شهردار چهارباغ در خصوص اقدامات انجام شده در چهار محله هدف بیان کرد: چهارباغ هفت محله شامل چهار محله در بافت شهری و سه روستا مورد توجه این قرارگاه دارد. باید طی تعامل با مدیران خانه محله‌ها، نیازمندی‌ها بر اساس اولویت‌های مردم احصا و در جهت اجرای برنامه‌ها اقدام شود.

وی در خصوص پنج محله هدف شهرداری نظرآباد گفت: پروژه‌های بزرگ تعریف شده می‌توانند تأثیر بسزایی در ارتقای رضایتمندی و رفاه مردم داشته باشد، از این رو ضرورت دارد اجرای آنها تسریع شود. احداث و راه اندازی فرهنگسرا و ایجاد کتابخانه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در محله‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

عبداللهی پس از گزارش شهردار طالقان در خصوص دو محله هدف افزود: شهرداری طالقان باید تعامل بیشتری با این محله‌ها داشته باشد و در ارتباط سازنده با مدیران خانه محله‌ها نسبت به حل مشکلات اقدام کند.

استاندار البرز با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه از تمامی مردم و مسؤولان خواست تا بار دیگر با حضور پرشور خود، دشمنان را از تحقق اهداف و برنامه‌های شوم برای این مرز و بوم ناامید کنند.

کد خبر 6088365

دیگر خبرها

  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج