Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: قطع شدن برق ضرر و زیان زیادی را به بخش تولید و کارگاه‌ها وارد کرده و باید این ضررها جبران و برای جلوگیری از تکرار آن برنامه‌ریزی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد ٬ حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز در دیدار با مدیران صنعت آب و برق خراسان شمالی اظهار داشت: قطعی برق ضررهای زیادی به تولیدکنندگان و مردم زده و نارضایتی ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که در سال‌های آتی از این نظر مشکلی نداشته باشیم.

وی بر برنامه‌ریزی و تدبیر برای مصرف بهینه آب و برق در جامعه تأکید کرد و افزود: با افزایش استفاده از وسایل برقی مختلف و فراگیری آن مصرف برق نیز افزایش می‌یابد؛ به‌گونه‌ای که می‌توان گفت با افزایش رفاهیات مصرف برق نسبت به گذشته افزایش می‌یابد.

امام جمعه گفت: البته نباید این نکته را نیز از نظر دور داشت که در کنار برخی رفتارهای مسرفانه، تعدادی از وسایل برقی مصرف بالایی دارند و برخی نیز استاندارد نیستند که هر دو سبب افزایش مصرف برق می‌شوند و لازم است برای بهبود وضعیت و رفع این نواقص نیز تلاش شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در بخش دیگری از سخنان خود بر قدر دانستن فرصت خدمتگزاری به مردم تأکید کرد و گفت: فرصت خدمت ما اندک است؛ اما باید سعی کنیم با استفاده از این فرصت، خود را در آخرت سعادتمند کنیم؛ زیرا بخش عمده‌ای از بهشتی یا جهنمی بودن درگرو ایام خدمت ما است.

وی با اشاره به حدیث «کلکمْ راعٍ وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ»، افزود: رسول گرامی اسلام (ص) در این حدیث تأکید دارند که هر کدام از ما مسئول بوده و درباره افرادی که به سخن ما گوش می‌دهند بازخواست خواهیم شد.

پایین بودن افت فشار آب در بروجرد؛ مردم از قطعی مکرر برق کلافه شدند زمان‌بندی خاموشی برق در قزوین اعلام شد + جدول‌ 3 پروژه صنعت برق استان کرمان به بهره‌برداری رسید

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: بر این اساس هر کدام از ما به‌صورت فرد فرد باید به حق‌تعالی پاسخ دهیم که در دوران خدمت و مسئولیت خود چه‌کار کردیم و بالطبع هرچه در مسیر خدمت به خلق‌الله رنج و مرارت بیشتری بکشیم، قطعاً نزد خداوند اجر و مزد بیشتری نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/311/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند

 در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی  آمده است: یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر به نام انسان‌هایی نامگذاری شده که با دستان توانمند خود و استفاده از استعدادهای بی‌نظیرشان فردایی روشن را برای جامعه رقم می زنند.

در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" قطعا این کارگران هستند که می‌توانند؛ با همت والای خود به حرکت چرخ تولید در کشور شتاب دهند و در جهت توسعه این مرز و بوم حرکت کنند.

از مسوولان هم انتظار می‌رود در مقام تقدیر عملی، رسیدگی به جامعه کارگری و پاسخ به انتظارات آن‌ها و حمایت قانونی، تامین آبرومند معیشت و زندگی، حقوق کافی و امنیت شغلی کارگران را دنبال کنند.

اینجانبان ضمن تقدیر از تلاش و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران زحمت‌کش و ارجمند این روز را به تمامی کارگران فعال در عرصه تولید و پیشرفت جامعه تبریک عرض کرده و سعادت و دوام توفیقات این قشر پرتلاش جامعه را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی