Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه نشست تخصصی پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه‌ها صبح امروز به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه شهید بهشتی و با همکاری مراکز مشاوره دانشگاه تهران، صنعتی شریف و مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

ندا نظربلند رئیس مرکز مشاوره دانشگاه شهید بهشتی گفت: سنین جوانی و نوجوانی سنینی هست که دانشجویان در اوج هیجان هستند و انرژی در وجودشان هست که باعث می‌شود مسائل مختلفی را تجربه کنند و به آسیب‌های اجتماعی و مصرف مواد گرایش پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای همین دانشجویان در معرض خطر بیشتری قرار دارند برای طرح پیشگیری از مصرف مواد در قالب طرح پیام از سوی دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و بسیاری از دانشگاه‌ها مجری این طرح هستند.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه شهید بهشتی از ایجاد کار گروه تخصصی پیشگیری از اعتیاد در سازمان امور دانشجویان خبر داد و گفت: این کارگروه در راستای پیشگیری از اعتیاد تشکیل شده و چندین جلسه هم برگزار شده است. نشست تخصصی پیشگیری از اعتیاد نیز در راستای برنامه‌های مذکور به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی و همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران، صنعتی شریف و دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

کد خبر 5244610 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی پیشگیری از اعتیاد سازمان سنجش کنکور 1400 دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های ایران دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری واکسیناسیون دانشجویان پیام تسلیت سازمان امور دانشجویان دانشگاه الزهرا تخصصی پیشگیری از اعتیاد سازمان امور دانشجویان مرکز مشاوره دانشگاه دانشگاه شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه محمدی فلاح با اشاره به اینکه مشاوره ژنتیک در سطح استان البرز در یک مرکز دولتی و پنج مرکز غیردولتی ارائه می‌شود، از ارائه این نوع مشاوره به ۵ هزار و ۳۷۸ نفر در سال گذشته در راستای پیشگیری از معلول زایی خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز عنوان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۶۷۲ خانواده از یارانه مشاوره ژنتیک و کمک هزینه آزمایش‌های پرهزینه مربوطه استفاده کرده‌اند. در مجموع ۵۷ خانواده دارای سه یا چهار معلول از خدمات مشاوره ژنتیک به صورت رایگان بهره مند شدند.

وی با اشاره به پرداخت هزینه آزمایش‌ها تا سقف ۱۵ میلیون تومان از سوی بهزیستی مطرح کرد: در سال گذشته طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌ها برای یک هزار و ۵۷۷ زن سرپرست خانوار و طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌های سالمندی برای ۵ هزار و ۹۶۸ نفر اجرا شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: برای خانواده‌های دارای عضو معلول با نظر مددکار مربوطه مشاوره ژنتیک ارائه و آزمایش‌های ژنتیک نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

کد خبر 6098166

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند