Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@04:47:24 GMT

توزیع کارت کنکور سراسری ۱۴۰۰ از فردا

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۰۴۲۰

توزیع کارت کنکور سراسری ۱۴۰۰ از فردا

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،  کنکور سراسری ۱۴۰۰ از روز چهارشنبه ۹ تیرماه در ۴۱۴ شهرستان آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۱۲ تیرماه ادامه دارد.

کارت ورود به جلسه این آزمون از فردا یکشنبه ۶ تیرماه در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی الکترونیکی www.sanjesh.org آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۱۲ تیرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی همچنین انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری، نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده یا کد پیگیری ثبت­ نام اقدام کنند.

بر اساس برنامه زمان بندی سازمان سنجش آموزش کشور، کنکور گروه آزمایشی هنر روز چهارشنبه ۹ تیر ماه، ۲ گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و فنی روز پنجشنبه ۱۰ تیر ماه، گروه آزمایشی علوم تجربی روز جمعه ۱۱ تیر ماه و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی روز شنبه ۱۲ تیر ماه برگزار می‌شود.

در کنکور سراسری ۱۴۰۰ تعداد یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۸۵۲ نفر ثبت نام کرده اند که در سه هزار و ۵۲۲ حوزه به رقابت می‌پردازند.

بر اساس اعلام پیشین فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، کنکور سراسری ۱۴۰۰ تعداد ۱۲۸ داوطلب کرونایی دارد که در بیمارستان‌های مد نظر وزارت بهداشت در این آزمون شرکت می‌کنند.

آزمون سراسری در شهر‌های قرمز با رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود؛ علاوه بر این به شهر‌های قرمز اعلام شد که در داخل این شهرها، حوزه برگزاری آزمون برای کاهش رفت و آمد داوطلبان و جلوگیری از خروج آن‌ها از شهر محل سکونت داوطلب در نظر گرفته شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی تصادف اتوبوس سرباز معلم ها واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست انتخابات 1400 کنکور سراسری سازمان سنجش آموزش کشور کارت ورود به جلسه سید ابراهیم رئیسی تصادف اتوبوس سرباز معلم ها واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست انتخابات 1400 سازمان سنجش آموزش کشور کنکور سراسری ۱۴۰۰ گروه آزمایشی تیر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، رضایی با بیان اینکه از مزایای این آزمون تخصصی اعطای مدرک تخصصی به شرکت کنندگان، است، افزود:  ۱۶۸ نفر (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظان کل قرآن کریم )در این آزمون شرکت کردند. وی گفت: مرحله دوم برگزاری این آزمون شامل کسانی است که در مرحله نخست بتوانند در آزمون کتبی قبول شوند و اوایل تیرماه امسال برگزار می‌شود. وی افزود: به حافظان ۱۰ جز مدرک معادل دیپلم، حافظان ۲۰ جز معادل فوق دیلم و حافظان کل قرآن معادل کارشناسی و مجوز شرکت در آزمون های استخدامی دستگاه‌های اجرایی اعطا می‌شود.

دیگر خبرها

  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org