Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره حادثه اخیر واژگونی اتوبوس‌ها و اینکه چرا راننده با وجود صورت وضعیت اقدام به رانندگی در جاده‌های برون شهری کرده است، گفت: امروز جلسه فوق العاده‌ای با حضور مسئولان سه استان، پلیس راه و همه اعضای اصلی کمیسیون ایمنی راه‌ها برگزار می‌شود و در این جلسه گزارش تمامی بخش‌ها بررسی می‌شود و نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با رد خبر استعفای رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به دلیل نوسازی ناوگان جاده‌ای گفت: نوسازی ناوگان جاده‌ای را از چند سال گذشته پیگیری می‌کنیم و منابعی را تامین کرده‌ایم و امیدواریم اجرایی شود.

۵۵ هزار دستگاه کامیون بالای ۴۰ سال داریم

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۵۵ هزار دستگاه کامیون بالای ۴۰ سال داریم، افزود: متوسط عمر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای باید کاهش یابد.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: متوسط عمر اتوبوس ۱۱ سال، مینی بوس ۲۴ سال و سواری در حد صفر است و نوسازی خوبی برای سواری‌های کرایه صورت گرفته است.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بلیت هواپیما وزارت راه قیمت بلیت جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد