Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی امروز در شورای سازمان بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به این که 28 خرداد ماه به حق روز ملت بزرگ ایران اسلامی بود، گفت: مشکلات اقتصادی-معیشتی و شرایط کرونایی کشور از یک سو و تلاش تحریم کنندگان داخلی و اربابان خارجی شان از سوی دیگر، نتوانست مانع حضور حماسی و معنی دار مردم هوشیار و بابصیرت در سراسر میهن عزیزمان گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم بیدار ایران اسلامی در یوم الله 28 خرداد ماه یک بار دیگر دین خود را نسبت به نظام با حضور به موقع، پرشور و باشکوه ادا کرده و حجت را بر مسئولین تمام کردند.

قزل سفلی با بیان این که بچه های جهادی استان فارس ضمن آرزوی موفقیت برای دولت آینده انتظاراتی از ریاست دولت آینده دارند، اظهار کرد: ریاست محترم جمهور سیزدهم باید به معنای واقعی کلمه دولتی جوان، مومن، انقلابی و برخواسته از روحیه و عمل جهادی ذیل منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی برای حل مشکلات مردم تشکیل دهد.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس به رویکرد های جهادگران با دولت آینده اشاره و اضافه کرد: بدون شک مواجهه جهادگران با دولت آینده، کنشگری فعال با رویکرد یاری گری و مطالبه گری به صورت عالمانه، عادلانه و طبیبانه برای حل مسائل و مشکلات مردم خواهد بود و در راستای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و حرکت هدفمند و پرصلابت در چهارچوب گام دوم انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

وی ضمن تشکر از فعالیت های شبانه روزی جهادگران گفت: از همه همسنگران جهادگر خودمان در سراسر استان فارس در جهت عمل به اجرای بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات با اجرای طرح «جهاد در میدان» و «جهاد تواصی» صمیمانه سپاسگزاری می کنم و مردم عزیز ایران اسلامی بدانند همیشه در صحنه و در کنار  آنها بودیم، هستیم و خواهیم بود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: جهادگران رئیس بسیج سازندگی فارس دولت انقلابی دولت آینده استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته

سرهنگ خلبان برزو فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام چهار پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های کرند غرب و ماهیدشت در استان کرمانشاه و اسدآباد در استان همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در این مناطق توانستند به چهار نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این افراد به‌علت بیماری نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگردهای اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب‌العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند.

کد خبر 6095347

دیگر خبرها

  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • کشف رفتار جالب یک اورانگوتان در مواجهه با زخم
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کنشگری فعال در عرصه تعلیم و تربیت است
  • دکتر طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کنشگری فعال در عرصه تعلیم و تربیت است
  • ابعاد رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند