Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@23:25:35 GMT

قیمت بلیت هواپیما افزایش نداشته است

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۰۴۶۱

قیمت بلیت هواپیما افزایش نداشته است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمد اسلامی عصر امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه شرکت عمران شهرهای جدید با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران درباره ماجرای اتوبوس خبرنگاران و سرباز معلم‌ها گفت: امروز جلسه فوق العاده کمیسیون ایمنی راه‌ها با حضور اعضای اصلی، پلیس راه و سه استان مربوطه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه گزارش‌ها بررسی می‌شود و نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر با رد خبر استعفای رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره نوسازی ناوگان جاده‌ای گفت: نوسازی ناوگان را چند سال است که پیگیری می‌کنیم و منابع خود را به میدان آورده ایم. ۵۵ هزار دستگاه کامیون بالای ۴۰ سال داریم. متوسط عمر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای باید کاهش یابد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: متوسط عمر اتوبوس‌ها ۱۱ سال، مینی بوس‌ها ۲۴ سال و سواری‌ها تقریباً در خط صفر است که نوسازی خوبی برای سواری‌های کرایه صورت گرفته است.

اسلامی درباره واردات کامیون با عمر زیر سه سال، تصریح کرد: هزار و ۵۰۰ کامیون زیر سه سال در گمرکات مانده است. دستگاه‌های مربوطه همکاری کنند تا سریع‌تر اجازه ترخیص آنها صادر شود. همچنین با دو خودروساز داخلی قرارداد داریم که ۸۰ درصد رقم خرید آنها از محل تسهیلات به راننده و ۲۰ درصد از محل آورده راننده همراه با یک کامیونت فرسوده است.

وی در خصوص افزایش قیمت بلیت هواپیما اظهار داشت: هیچ افزایش قیمتی رخ نداده و شورای عالی هواپیمایی کشوری، جلسه‌ای نداشته است.

اسلامی در واکنش به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اظهارات رئیس کمیسیون صنایع مجلس درباره معرفی دست اندرکاران واردات کامیون‌های کمتر از سه سال تصریح کرد: بروند شکایت کنند.

وزیر راه و شهرسازی درباره نحوه تأمین قیمت بلیت هواپیما بیان کرد: براساس قانون قیمت بلیت هواپیما آزاد است و شرکت‌های هواپیمایی براساس عرضه و تقاضا قیمت‌ها را تعیین می‌کنند اما برای آنکه در حق مردم اجحاف نشود، ما برای آن سقف تعیین کردیم و از این روش قیمت بلیت را کنترل و نظارت می‌کنیم.

پربیننده ترین چند میلیون خانوار ایرانی اجاره‌ نشین هستند؟ آپارتمان در غرب تهران چند؟ ورود و خروج به ۳۲شهر قرمز کرونایی ممنوع است تاکید بر تشکیل وزارت «مسکن» و «راه و ترابری»/ تفکیک وزارتخانه‌ های ناکارآمد در دستور کار قرار می‌ گیرد رییس سازمان راهداری درباره حوادث جاده‌ ای اخیر به مجلس می‌ رود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بلیت هواپیما محمد اسلامی قیمت بلیت هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۸۱ درصدی صادرات کالا از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلیم الله وثوقی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۶۴ هزار و۵۹۹ تن کالا از این مرز صادر شده است، اظهار کرد: این میزان کالا توسط سه هزار دستگاه کامیون از مرز بیله سوار صادرات شده است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۳۵ هزار و۷۳۱ تن کالا از مرز بیله سوار صادرات شده بود، افزایش ۸۰ درصدی را شاهد هستیم، افزود: عمده کالاهای صادر شده شامل کاشی، شیشه، سیب زمینی، سنگ‌های ساختمانی، انواع نمک و پروفیل است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، واردات دو هزار و۶۸۱ تن کالا را در یک ماهه گذشته توسط ۱۳۰ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار یادآور شد و اظهار داشت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود سه هزار تن کالا وارد شده بود کاهش ۹ درصدی را شاهد هستیم.

وثوقی در مدت یاد شده از ترانزیت ورودی بیش از ۳۴ هزار تن کالا از مرز بیله‌سوار خبر داد و خاطرنشان شد: این میزان کالا توسط هزار و۵۰۶ دستگاه کامیون به‌صورت ترانزیت ورودی وارد مرز بیله‌سوار شده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۵۵ هزار و۶۹۳ تن کالا توسط دو هزار و۵۵۳ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار ترانزیت خروجی شده است، ادامه داد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۶ هزار و۸۲۳ تن کالا ترانزیت خروجی شده بود افزایش ۱۹ درصدی را شاهد هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از این میزان کالا ۵۳ درصد توسط کامیون ایرانی ،۳۹ درصد توسط کامیون آذری و هشت درصد نیز توسط کامیون سایر ملیت‌ها ترانزیت خروجی شده است.

وثوقی در یک ماه گذشته تردد ۱۲ هزار و۲۳۴ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی را از مرز بیله‌سوار یادآور شد و افزود: از این میزان شش هزار و۴۷۵ دستگاه وارد و ۵ هزار و۷۵۹ دستگاه نیز از مرز خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه در یک ماهه گذشته حدود ۱۲ هزار دستگاه کامیون و ۲۴۶ دستگاه اتوبوس از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند، گفت: در تردد وسیله نقلیه اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۶۲ دستگاه تردد کرده بود، افزایش ۵۲ درصدی و در تردد وسیله نقلیه کامیون نیز افزایش ۳۱ درصدی را شاهد هستیم.

کد خبر 751139

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • نمایش «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir