Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات فوتبال استان تهران از فعالیت تیم‌های تهرانی در سطوح مختلف فوتبال تقدیر کرد.

حبیب الله شیرازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص گلایه تیم‌های تهرانی حاضر در لیگ دسته اول و دوم کشور مبنی بر عدم حمایت هیات فوتبال استان از آنها اظهار داشت: این اظهار نظر درستی نیست و ما همواره در حد توان حامی تیم‌های استان تهران در سطوح مختلف بودیم و وظیفه ما حمایت از این تیم‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود من تا جایی که مشغله اجازه دهد وضعیت تیم‌های تهرانی خصوصاً در لیگ یک و دو و سه را پیگیری می‌کنم و در دیدارهای این تیم‌ها حاضر می‌شوم و یا نماینده خودم را می‌فرستم.

وی افزود: در هفته اخیر که ویستاتوربین تیم همدان را توانست شکست دهد نماینده خودم را فرستادم و خودم هم شخصاً به آنها تبریک و از زحماتشان تشکر کردم. ویستا توربین تیم شایسته‌ای است که شانس زیادی برای صعود به لیگ دسته اول دارد و می‌تواند یک سهمیه به استان در این سطح از فوتبال اضافه کند و یا تیم‌های هوادار و بادران که در لیگ دسته اول شانس اصلی صعود به لیگ برتر هست را به خوبی رصد می‌کنیم و خوشحالیم که شانس این را دارند تا دو سهمیه لیگ برتری به استان اضافه کنند.

شیرازی در مورد حمایت‌های هیات فوتبال توضیح داد: شما نگاه کنید ما در سطوح مختلف و رده های سنی مختلف و در بخش های آقایان و بانوان چند تیم زیر مجموعه داریم که باید روی همه آنها و برگزاری مسابقاتشان برنامه ریزی داشته باشیم و مثلا در رده پایه ها تیم پیکان توانست سپاهان را شکست دهد و این نشان از قدرت فوتبال تهران در رده های مختلف دارد. ما برای مثال به این تیم‌های تهرانی اصرار کردیم در بخش فوتبال بانوان هم ورود کنند و فضا و بستر فراهم کنند که معمولاً زیر بار نمی‌روند.

وی در مورد نگاه تیم زدایی از فوتبال تهران هم گفت: بله متاسفانه این نگاه سال‌هاست وجود دارد که تیم‌های تهرانی به جز استقلال و پرسپولیس به دلیل اینکه هوادار ندارند تیم‌های هزینه زا هستند و باید منحل شوند و تیم‌های زیادی در طول این سال‌ها واگذار شده یا منتقل شدند که عاقبت به خیر نشدند ولی ما نباید نگاه این چنینی داشته باشیم و وقتی مجموعه‌هایی برای این تیم ها هزینه می‌کنند و اینکه این هزینه برایشان برگشت دارد یا نه دغدغه خودشان است و ما باید از آنها تقدیر کنیم که بستر مناسب برای ورزش شهر و استان تهران فراهم می‌کنند. شهری با این جمعیت و این سرانه نباید فقط دو تیم داشته باشد و برای همین دست تک تک باشگاه هایی که در سطوح مختلف تهران تیم‌داری می‌کنند را به گرمی می‌فشارم. این را هم بگویم که تیم‌های شهرستانی نباید علیه تیم‌های تهرانی موضع بگیرند. تهران بخش عمده‌ای از جمعیت کشور را در خود جا داده و سرانه محیط ورزشی در تهران کمتر از سایر نقاط ایران است و در این شرایط نباید همین چند نماینده فوتبال و رشته‌های دیگر در تهران را مورد هجمه قرار داد. به هر حال شاید هیات فوتبال استان‌های دیگر مشغله‌های مارا نداشته باشند و توانایی بیشتری هم برای حمایت از تیم‌شان داشته باشند.

رئیس هیات فوتبال استان تهران در پایان در مورد اعتراض‌ مدیریت مجموعه آزادی به برگزاری دیر وقت بازی‌های لیگ برتر و مشکل عوامل و کارمندان مجموعه در رفت و آمد هم توضیح داد: این مشکل وجود دارد ولی درصد زیادی از آن به دلیل برگزاری مسابقات یورو است و اینکه علاقه مندان به فوتبال بتوانند تمام مسابقات را تماشا کنند چنین محدودیتی وجود دارد که با صدا و سیما در موردش هماهنگی شده است و اینکه بعد از پایان مسابقات یورو دیگر چنین محدودیتی نیست و بازی‌ها زودتر برگزار می‌شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هیات فوتبال استان تیم های تهرانی سطوح مختلف استان تهران تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم