Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس هیات دو و میدانی آستارا روز شنبه در آئین اختتامیه مسابقات دو و میدانی در مجموعه ورزشی وحدت آستارا گفت: این مسابقات یک روزه با شرکت ۲۵ ورزشکار نونهال از شهرستان های رضوانشهر، انزلی، رشت، صومعه سرا، لاهیجان، آستارا و تالش برگزار شد.

افشین سجادپور افزود: در ماده ۱۰۰ متر آنیتا رهبر، فاطمه رضوانی و حدیثه نوروزی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در ماده ۲۰۰ متر فاطمه رضوانی، ملیسا عقلی و نرگس مولایی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ماده ۴۰۰ متر آنیتا رهبر و حدیثه نوروزی مقام های اول و دوم را کسب کردند و در مواد پرتاب وزنه و پرتاب نیزه، محدثه نوروزی به مقام برتر دست یافت.

وی زمان و مکان مسابقات کشوری نونهالان را منوط به تصمیم فدراسیون دو و میدانی دانست و گفت: در مهرماه امسال مسابقات انتخابی جوانان و نوجوانان کشور به میزبانی آستارا برگزار خواهد شد.

سجادپور گفت: حاشیه تالاب استیل آستارا برای برگزاری مسابقات دوی صحرانوردی مناسب است و امیدواریم با همکاری اداره ورزش و جوانان و دستگاه های متولی، زیرساخت های لازم فراهم شود.

اهدای حکم و مدال به نفرات برتر از جمله بخش های قابل ذکر این مسابقات بود.

شیوع ویروس کرونا اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی را نیز کاهش داده است و برخی همایش ها و مسابقات ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک برگزار می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آن ساماندهی شده است.

برچسب‌ها نونهالان آستارا فدراسیون دو و میدانی وزارت ورزش و جوانان دوومیدانی گیلان پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نونهالان آستارا فدراسیون دو و میدانی نونهالان آستارا فدراسیون دو و میدانی وزارت ورزش و جوانان دوومیدانی گیلان دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر