Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوران حضور «کریستیانو رونالدو» در یوونتوس به نظر به انتهای خود نزدیک شده و تابستان سال جاری نقطه پایان رابطه سه ساله مرد پرتغالی با بانوی پیر است؛ اما تورینی‌ها جایگزینی برای رونالدو در نظر گرفته‌اند؟

با توجه به رکود بازار در دوران پاندمی، تصور رخ دادن نقل و انتقالات بزرگ با پول های کلان در تابستان سال جاری، سخت است اما اگر رونالدو تصمیم به جدایی بگیرد، یوونتوس باید برای وی جایگزینی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیایید به تعدادی از گزینه های جایگزنی CR۷ نگاهی بیاندازیم.

ارلینگ هالند

هالند گزینه بدیهی تمام باشگاه‌هایی است که به دنبال مهاجم هستند اما مرد نروژی به این سادگی‌ها قابل دسترسی نیست. بر اساس گزارش‌ها وی به خاطر پیشنهاد رئال و پیوستن به این باشگاه، درها را به روی بایرن مونیخ بسته اما یوونتوس با توجه به عطشی که برای پس گرفتن اسکودتو از اینترمیلان دارد، می‌تواند وی را برای رفتن به تورین ترغیب کند.

هری کین

کاپیتان تیم تاتنهام برای رسیدن به جام و افتخار، هیچ راهی را جز ترک این تیم پیش روی خود نمی‌بیند و به نظر منچسترسیتی محتمل‌ترین مقصد او است؛ با این حال، یوونتوس از حیث کسب جام و افتخار، سابقه درخشانی دارد و کین می‌تواند به رویایی افتخار خود در تورین جامه عمل بپوشاند.

مائورو ایکاردی

مرد آرژانتینی پیش از این بارها به یوونتوس پیوند داده شد اما مسیر پیوستن به یووه از پاریس آسان‌تر است تا اینکه بخواهد از شهر میلان و باشگاه اینتر راهی تورین شود؛ او در فرانسه به اندازه انتظارات موفق نبود و می‌تواند از بازگشت به سری‌آ ایتالیا استقبال کند.

گابریل ژسوس

یوونتوس در صورت روی آوردن به ژسوس احتمالا شرایط سخت‌تری را تجربه خواهد کرد زیرا وی در منچسترسیتی تحت هدایت «پپ گواردیولا» هرگز انتخاب اول نبود.

آنتوان گریژمان

پیوستن «سرخیو آگوئرو» و «ممفیس دوپای» به بارسلونا احتمالا به خروج چند بازیکن منجر خواهد شد و گریژمان هم در نیوکمپ آنطور که باید و شاید خود را پیدا نکرد؛ علاوه بر این، دستمزد وی نیز بالا است و از این رو کاتالان‌ها احتمالا برای کاهش هزینه‌های خود اقدام به فروش وی خواهند کرد. با این حال، اینکه یوونتوس استطاعت پرداخت هزینه موردنظر برای جذب وی را دارد یا خیر، موضوع دیگری است./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)

دیداری که انتظار می‌رفت جذاب‌تر دنبال شود، بدون گل به پایان رسید و دو تیم میلان و یوونتوس به ۱ امتیاز رضایت دادند.

دانلود (56.4MB)

دیگر خبرها

  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • آحارونوت: زمان آن رسیده کابینه نتانیاهو کنار برود
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • ببینید | پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی + فیلم