Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فصل تازه فعالیت‌های موسیقایی محمد معتمدی خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی در عرصه‌های بین المللی با تولید و اجرای پروژه کنسرت - نمایش «بشنو از نی» با همراهی کویینتت بادی «کلفکس» از کشور هلند در قالب یک اثر اینترنتی پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.
 به گزارش آریا،پروژه کنسرت - نمایش «بشنو از نی» که طی روزهای اخیر به صورت تصویری ضبط شده و روز پنجشنبه سوم تیر با زیرنویس فارسی و هلندی از طریق کانال های ارتباطی مجموعه «پارادیزو» در آمستردام هلند، پخش و منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 به گفته محمد معتمدی در این اجرا که به دعوت مجموعه پارادیزوی هلند تهیه و ضبط شده، با محوریت مثنوی معروف «بشنو از نی» مولانا، به زندگی کسانی پرداخته می شود که از کشور مادری خود مهاجرت کرده و باید با فرهنگ و آداب و رسوم یک جامعه جدید، خود را تطبیق دهند. در این میان موسیقی گاهی تفاوت ها و گاهی اشتراکات فرهنگی را به نمایش می گذارد و سعی دارد تا راه های نزدیک شدن این دو فرهنگ به یکدیگر را نیز پیدا کند.
 آهنگساز برخی از قطعات این کنسرت محمد معتمدی بوده و تنظیم کنندگانی همچون کاوه وارث و آفتاب درویشی برخی از قطعات را برای این اجرا تنظیم و پوریا جابری نیز به عنوان نوازنده دف و تنبور در این اجرا حاضر خواهد بود.
 محمد معتمدی برای اولین بار در یک اجرای صحنه ای در یکی از قطعات به نوازندگی ساز نی نیز خواهد پرداخت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محمد معتمدی هلند محمد معتمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ از حریق انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران، خیابان شهید نجاری مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امدادرسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودروی امدادی از چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی عنوان کرد: این حریق در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه به متراژ حدوداً ۱۵۰ مترمربع رخ داد و خسارت جانی در بر نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج عنوان کرد: با حضور به موقع آتش نشانان ضمن جلوگیری از سرایت حریق به دیگر نقاط نسبت به ایمن سازی محل اقدامات لازم انجام شد.

گفتنی است که کارشناسان اداره علت یابی با حضور در محل حادثه در حال بررسی علت هستند.

کد خبر 6094442

دیگر خبرها

  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • تولید میکروقطره‌هایی که برای تشخیص دقیق بیماری استفاده خواهند شد
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • لوازم یدکی رنو
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد