Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری نهاوند، گفت:کاهش ورود پرونده های قضایی و افزایش صلح و سازش در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علی کاظمی با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: در هفتم تیر سال ۶۰ کج اندیشان و طرفداران اندیشه‌های منحرف که تاب تحمل تحول در تمام عرصه‌های انقلاب به‌خصوص در عرصه قضا و عدالت را نداشتند تصمیم به حذف فیزیکی بهترین یاران انقلاب ازجمله شهید بهشتی را گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شهید دکتر بهشتی کوثری برای انقلاب و چشمه جوشانی بود که از ایشان مسیر تحول و ایده‌ها نو و رسیدن به آرمان و هدف بزرگ برمی‌آمد ولی دشمنان فکر می‌کردند با شهادت ایشان کار تمام می‌شود ولی اشتباه کردند چون تفکر شهید بهشتی از بین نرفت و باعث رویش‌های متعددی شد.

کاظمی افزود: درست است که دشمنان با به شهادت رساندن شهید بهشتی و شهید حیدری که افتخار نهاوند و غرب کشور است، ما را از وجود بابرکت آن‌ها محروم کردند ولی جای آن‌ها خالی نماند و بزرگانی از مکتب نورانی این شهدای والامقام رشد یافته و راه این عزیزان را ادامه می‌دهند.

رئیس دادگستری نهاوند ادامه داد: شهرستان پرافتخار نهاوند همواره مهد عالمان و دانشمندان و روحانیون برجسته‌ای بوده است که در منطقه مرکز مراجعه انقلابیون بوده‌اند که شهید حیدری و شهید قدوسی نمونه‌هایی از این عزیزان هستند.

وی بیان داشت: شهید آیت‌الله حیدری تنها شهید استان همدان و منطقه غرب کشور در حادثه هفتم تیرماه است که به‌فرمان امام راحل قاضی شرع در استان همدان بوده است و هم به‌عنوان امام‌جمعه و هم نماینده شهرستان در مجلس فعالیت می‌کردند.

کاظمی افزود: در دستگاه قضا همواره راه و روش شهیدان والامقام بهشتی و حیدری ادامه دارد و ما باید قدردان این عزیزان باشیم و راه پرافتخار آن‌ها را با خدمت به مردم ادامه دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به عملکرد دادگستری نهاوند اشاره کرد و گفت: در دوران اوج‌گیری کرونا همکاران قضایی بدون تعطیلی و کاهش ساعات کار و بدون وقفه در خدمت شهروندان بودند.

رئیس دادگستری نهاوند اظهار داشت: یکی از مباحث مهمی که در این شهرستان پیگیری کردیم و موفق هم بودیم بحث پیشگیری از وقوع جرم و کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی است که از وظایف اصلی این دستگاه است.

کاظمی ادامه داد: ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان به‌صورت متناوب تشکیل جلسه داد و از فعال‌ترین ستادهای استانی بود که درزمینهٔ انتخابات نیز موفق عمل کرد و کارنامه خوبی داشته است.

وی بیان کرد: با تلاش همکاران در نیروی انتظامی و شوراهای حل اختلاف موفق شدیم جلوی ورود خیلی از پرونده را به دستگاه قضا بگیریم و خیلی از پرونده مصالحه شدند.

رئیس دادگستری نهاوند بیان داشت: این دادگستری خدمات مشاوره رایگان را به شهروندان بدون هیچ‌گونه محدودیت ارائه می‌دهد و ملاقات عمومی با شهروندان نیز همواره در دستور کار بوده است و بنده و دادستان به‌عنوان خادم ملت در کنار شهروندان هستیم.

وی افزود: بهره‌برداری از سامانه‌های الکترونیکی یکی از برکات ریاست حضرت آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس قوه قضائیه بوده است و تلاش وی در افزایش این خدمات به مردم بوده است و با استفاده از این خدمات شهروندان بدون حضور در دادگستری عمده کارها را می‌توانند انجام دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته قوه قضائیه علی کاظمی رئیس دادگستری نهاوند رئیس دادگستری نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی اظهار کرد:این هفته نیز ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار و در جریان این دیدار به ۵۳ مورد از تقاضای مراجعین که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بوده است پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی افزود: برگزاری دیدار‌های مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی در پایان گفت: این دیدار‌ها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصا وارد میدان شده و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه رابه همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی