Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، رضا جمشیدی افزود: نرخ تورم نقطه به نقطه نیز در نقاط شهری استان 48.3 و در نقاط روستایی 50.8 درصد بود که در نقاط شهری نسبت به ماه قبل 1.3 و در نقاط روستایی ۴ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان این که نرخ تورم نقطه به نقطه خانوارهای کشور در خرداد ماه امسال 47.6 درصد بود، افزود: این رقم در مقایسه با ماه قبل از آن 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درصد افزایش یافته است.

جمشیدی با اشاره به  این که نرخ تورم ۱۲ماهه منتهی به خرداد امسال در کل خانوارهای استان 43.6 درصد بود که نسبت به ماه قبل ۲/۲ درصد افزایش یافته است، افزود: این شاخص برای خانوارهای شهری استان ۴۲ و برای خانوارهای روستایی 49.7 درصد است که به ترتیب ۲/۲ و ۲ درصد افزایش یافته است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تورم نقطه به نقطه خرسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور شهری شهرداری کرمانشاه از آماده سازی ۴۰۰ نقطه برای نصب تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

محمد موحدی مجد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه از امروز(۱۳ اردیبهشت)، گفت: در همین راستا ۴۰۰ نقطه برای تبلیغات کاندیداها آماده سازی شده است.

وی افزود: انتظار این است کاندیداهای مجلس که قرار است برای راهیابی به یک نهاد قانوگذار با یکدیگر رقابت کنند، بیش از همه رعایت قانون را داشته و در حفظ اموال مردم کوشا بوده و به شهر آسیب نزنند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: در دور اول انتخابات، در ایام تبلیغات آسیب جدی به اموال شهر وارد نشد، اما همین دیوارنویسی ها و نصب پوسترهای تبلیغاتی موجب هزینه های بسیاری در حوزه پاکسازی شد.

وی افزود: در دور اول انتخابات، پس از پایان تبلیغات ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری به مدت ۲۴ ساعت به جای رفت و روب و رسیدگی به فضای سبز، مشغول پاکسازی تبلیغات کاندیداها از در و دیوار شهر بودند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: انتظار ما این است که کاندیداها برای شهر و شهرداری هزینه تراشی نکرده و تنها در نقاطی که مشخص شده به انجام تبلیغات بپردازند.

انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه به دور دوم کشیده شده و برای کسب دو کرسی مجلس، چهار کاندیدا با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلجی: بانی اصلی تورم ۶۰ درصدی مدعی تورم شده است
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • بانک مرکزی: تورم ۲۷ درصد کاهش یافت!
  • بانک مرکزی رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم را تکذیب کرد
  • «همتی» در نقاب رییس بانک مرکزی سوئیس/سلطان چاپ پول چه کرد؟
  • ◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند