Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جام علی علی‌اف از ظهر امروز در شهر کاسپیسک جمهوری داغستان روسیه برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم، محمدجواد ابراهیمی در وزن 92 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت، امیرحسین مقصودی در وزن 70 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد و ارشک محبی در وزن 92 کیلوگرم نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 70 کیلوگرم امیرحسین مقصودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر یاند یاندیف از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل امام گانیشوف از روسیه با نتیجه 4 بر 4 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. مقصودی در این مرحله مقابل رضوان کاژاروف از روسیه با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. محمدمهدی یگانه جعفری نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر آسومیدین حسن اف از ازبکستان را شکست داد. وی در دور بعد مقابل ویکتور راسادین از روسیه با نتیجه 5 بر یک مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله نیمه نهایی، یگانه جعفری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کشتی آزاد جام علی‌اف| گلیج راهی دیدار رده‌بندی شد



 
در وزن 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی و  ارشک محبی در دور نخست استراحت کردند. این دو کشتی گیر در دور دوم به مصاف هم رفتند که ابراهیمی با نتیجه 5 بر 2 و ضربه فنی محبی را مغلوب کرد. وی در دور سوم ب یوری ایوانوف از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ابراهیمی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر و با ضربه فنی عمرگادجی ماگمدوف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. با توجه به حضور ابراهیمی در دیدار فینال، محبی به گروه بازنده‌ها رفت تا به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد دیدار رده بندی دیدار فینال راهی دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتشار اطلاعیه فدراسیون کشتی در خصوص نحوه انتخاب و اعزام کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم به المپیک پاریس و دادن فرصت به حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان برای خودنمایی، اما برخی اعتقاد دارند کامران قاسم‌پور تا آخرین روزها هم شانس دارد تا به المپیک اعزام شود.

حسن یزدانی که اخیرا با علیرضا دبیر در نشستی شرکت کرد، قرار است از اردوی بعدی به تیم ملی ملحق شود و در صورت قهرمانی در تورنمنت مجارستان و به وجود نیامدن مشکلی از بابت مصدومیت کتفش می تواند در المپیک 2024 پاریس شرکت کند.

از سوی دیگر اما در بند دوم اطلاعیه فدراسیون آمده که اگر شرایط آمادگی یزدانی در تورنمنت مجارستان مناسب ارزیابی نشود، تصمیمات دیگری از سوی کادرفنی گرفته خواهد شد.

با توجه به حفظ کامران قاسم‌پور در اردوی تیم ملی و تمرینات با انگیزه او برای رسیدن به 86 کیلوگرم، به نظر می رسد این موضوع به این کشتی گیر جویباری و رفیق و همشهری حسن یزدانی اطلاع داده شده که تا روزهای آخر هم خودش را آماده نگه دارد و امیدوار به حضور در المپیک باشد.

باید دید در یک ماه آینده چه اتفاقاتی برای دو کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد