Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جام یاشاردوغو از ظهر امروز در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

به گزارش  برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم الوکبک ژولدوشبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان را با نتیجه 8 بر 6 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان نایم میکایای نجم از بلغارستان و منیر آکتاس از ترکیه می رود.

در وزن 70 کیلوگرم  عرفان الهی در دور نخست با نتیجه 5 بر 2 مقابل کونیت بوداک از ترکیه به پیروزی دست یافت وی در دور دوم مقابل زورابی یاکوبیشویلی دارنده ی مدال های طلا و برنز جهان از گرجستان با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد و باید منتظر حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس حضور در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر اسلام کیلج از ترکیه را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل تارزان مایسورادزه از گرجستان با نتیجه 5 بر 4 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل زرین پیکر، تیموری از دور رقابت ها کنار رفت. حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم اوسم شیولیدزه از گرجستان را با نتیجه 5 بر یک از پیش رو برداشت. وی در دور سوم با نتیجه 4 بر یک از سد تارزان مایسورادزه از گرجستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت . محمد نخودی نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر آتای ایزابیکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم حسن امین گوربوز از ترکیه را با نتیجه 6 بر 2 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 92 کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان در دور اول با نتیجه 7 بر 1 دولتبک ژامگیربک از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر مغلوب آدلیت داولومبایف از قزاقستان شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 125 کیلوگرم عباس فروتن در دور اول با نتیجه 10 بر صفر افه آنیل آل از ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان آنیل برکای کلیجسالیان و سلیم ارجان از ترکیه می رود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی کشتی وزن آسیا قرقیزستان نیمه نهایی بلغارستان ترکیه جهان گرجستان رقابت قزاقستان کشتی رحمان عموزاد جام یاشاردوغو مرحله نیمه نهایی دور دوم دور اول بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند رفت و با تک گل متس هوملز برابر این تیم شکست خورد تا نتواند راهی دیدار فینال این مسابقات شود.

انریکه امیدوار بود که تیمش بتواند باخت بازی رفت را در خانه و با استفاده از امتیاز میزبانی جبران کند اما تلاش‌های بازیکنان این تیم به نتیجه نرسید و با وجود حملات پیاپی و موقعیت‌های گلزنی بسیاری که داشتند موفق به باز کردن دروازه دورتموند نشدند.

انریکه پس از پایان این بازی در گفتگو با بین اسپورت اظهار داشت:« باید به دورتموند تبریک بگویم چون کار بزرگی انجام دادند و تیم خیلی خوبی هستند. من امیدوارم هستم که آنها بتوانند در فینال به میدان بروند و بازی خوبی ارائه کنند و قهرمان شوند.»

دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید امشب دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهند کرد تا تکلیف تیمی که باید در بازی فینال در تاریخ اول ژوئن در ورزشگاه ومبلی روبروی دورتموند به میدان برود مشخص شود.

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن - آاس رم؛ ترکیب احتمالی
  • برگزاری اردوی شاگردان کاوه در مازندران فقط با ۶ کشتی‌گیر
  • امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!
  • معرفی نفرات راه‌‌یافته به نیمه‌‌نهایی اسکواش گرگان‌جونیور
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه جلوی پاریسی‌ها را گرفت
  • راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی اسکواش گرگان جونیور مشخص شدند
  • صعود اسکواش باز خوزستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی