Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت سیمان ارومیه با صدور بیانیه‌ای با موضوع مالکیت اتوبوس خبرنگاران محیط زیست که چهارشنبه هفته گذشته دچار سانحه و منجر به فوت دو تن از آنان شد اعلام کرد که اتوبوسی که حامل خبرنگاران عزیزمان بود و دچار آن سانحه دلخراش شد، متعلق به کارخانه سیمان ارومیه نیست.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شستا، در متن این بیانیه آمده است: ضمن عرض تسلیت مجدد جهت سفر آسمانی خبرنگاران؛ سرکار خانم مهشاد کریمی و سرکار خانم ریحانه یاسینی و آرزوی صبر برای بازماندگان و شفای کامل مجروحین در خصوص برخی اظهارات غیر واقع در پی «سانحه اتوبوس خبرنگاران محیط زیست» ذکر چند نکته ضروری است:

- کارخانه سیمان ارومیه هیچ گونه اتوبوسی در مالکیت خود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- اتوبوسی که حامل خبرنگاران عزیزمان بود و دچار آن سانحه دلخراش شد متعلق به کارخانه سیمان ارومیه نیست.

- اتوبوس متعلق به شرکت اروم سیر آذربایجان بوده و این شرکت پیمانکار ایاب و ذهاب است.

- شرکت اروم سیر آذربایجان متعلق به بخش خصوصی است و شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین و سیمان ارومیه هیچ گونه ارتباط مالکیتی و مدیریتی با این شرکت ندارد.

در پایان این بیانیه شرکت سیمان ارومیه ضمن ابراز همدردی به جهت سانحه ایجاد شده و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این حادثه از رسانه‌هایی که اتوبوس حامل خبرنگاران معزز را به نحوی مرتبط با کارخانه سیمان ارومیه اعلام کردند درخواست اصلاح خبر و اطلاعات را دارد و تاکید کرده که همچنین حق قانونی کارخانه سیمان ارومیه جهت پیگیری حقوقی محفوظ است.

کد خبر 503321

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شستا اتوبوس حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده واژگونی اتوبوس خبرنگاران حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران کارخانه سیمان ارومیه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارخانه سیمان ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر کوهستانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به بارندگی‌های اردیبهشت ماه بیش از ۸۰ درصد از پهنه ۵ هزار هکتاری آبی تالاب کجی نمکزار آبگیری شده است.

رئیس اداره محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: آبگیری ۸۰ درصد تالاب باعث کاهش ریزگردها و تغذیه سفرهای زیر زمینی خواهد شد که یک خبر خوب در حوزه محیط زیست است.

وی افزود: تالاب کجی نمک زار در ادوار گذشته یکی از تالاب‌های دائمی ایران بوده است و پرندگان مهاجر در تمام فصول در این منطقه حضور داشته‌اند.

کوهستانی با اشاره به اینکه با گذر زمان و خشکسالی‌های به وجود آمده این تالاب به صورت فصلی آبگیری می‌شود، یادآور شد: پناهگاه حیات وحش تالاب کجی نمکزار با ۲۲ هزار هکتار شامل تالاب و محدوده جنگلی است که در ۷۵ کیلومتری شهر نهبندان و در حاشیه جاده ارتباطی بیرجند - زاهدان قرار دارد.

رئیس اداره محیط زیست نهبندان با تأکید بر اینکه گز و تاغ نیز از گیاهان این تالاب است، ادامه داد: زاغ بور، هوبره، عقاب طلایی، پرستو، کبک و کلاغ سیاه نیز از پرندگان بومی و روباه، خرگوش، پامسواکی کوچک و موش خانگی هم از پستانداران موجود در تالاب کجی نمکزار شهرستان نهبندان است.

کد خبر 6092030

دیگر خبرها

  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • تراز دریاچه ارومیه از مرز ۱۲۷۰ متر بالاتر رفت
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند