Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@15:02:19 GMT

گزارش زنده؛ پدیده 0- تراکتور 0

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۲۱۶۱

گزارش زنده؛ پدیده 0- تراکتور 0

شاگردان رحمتی و خطیبی در تلاش برای کسب پیروزی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، پدیده پس از آنکه با برد مقابل گل‌گهر به استقبال تعطیلات لیگ برتر رفت، در مسابقه اخیرش برابر استقلال شکست خورد، اما آنها اکنون در تقابل با تراکتور در تلاش برای کسب پیروزی خانگی و فرار از جمع تیم‌های پایین جدول هستند ولی در آن سوی میدان، شاگردان رسول خطیبی که بیشتر آنها را نفرات جوان تشکیل می‌دهند، نمی‌خواهند دست خالی مشهد را ترک کنند و سعی دارند به برد برسند تا در رتبه چهارم جدول بایستند و از بحران‌های اخیرشان خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های پدیده و تراکتور را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛ شنبه: 1400/04/12 ؛ ساعت 20:30
استادیوم: امام رضا(ع) مشهد/ بدون تماشاگر
داور: امیر عرب‌براقی/ کمک‌ها: مهدی عالیقدر و محمد عطایی؛ داور چهارم: مسعود حقیقی/ ناظر داوری: عباس تیموری.

 


پدیده مشهد

میلاد فراهانی احسان حسینی رضا یزدان‌دوست علی نعمتی یوسف وکیا محمدرضا فلاحیان امیرحسین کریمی صادق صادقی مهرداد بایرامی امین قاسمی‌نژاد حسین مهربان

سرمربی: سید مهدی رحمتی

 


تراکتور تبریز

حبیب فرعباسی هادی محمدی سعید ایران‌خواه میلاد فخرالدینی میثم تیموری اکبر ایمانی محمد قنبری بهزاد سلامی محمد قادری سامان نریمان‌جهان محمد عباس‌زاده

سرمربی: رسول خطیبی

 


لحظات حساس:

 

 


در حاشیه:


* حمید بوحمدان، هافبک دفاعی تراکتور بخاطر مصدومیت در زمان گرم کردن از ترکیب این تیم خارج و جای خود را به محمد قنبری داد.
* محمد قنبری پس از پشت سر گذاشتن محرومیت به فهرست و ترکیب تراکتور مقابل پدیده رسید.
* محمدرضا خانزاده با وجود سفر به همراه تراکتور به مشهد و حضور در ورزشگاه، به دلیل آسیب دیدگی در ترکیب این تیم حضور ندارد و مهدی تیکدری و پیمان بابایی دیگر مصدومان این تیم هستند.
* محمدعرفان معصومی بخاطر محرومیت در لیست پدیده قرار نگرفته است.
* امین قاسمی‌نژاد قبل از شروع مسابقه به سمت رسول خطیبی رفت و مهرداد بایرامی، مهاجم پدیده نیز با دسته گل از سرمربی سابق خود در تیم تبریزی استقبال کرد.

تراکتور شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت که در راس هیئتی عازم عراق شده در دیدار با استانداران استان‌های کربلای معلی و نجف اشرف درباره مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار افزود: ایران در زمینه بیابان‌زدایی از دانش و تجربیات بالایی برخوردار است و این آمادگی را دارد تا تجربیات خود را در زمینه مقابله با این پدیده و تثبیت شن‌های روان با کشور دوست و همسایه به اشتراک بگذارد.

وی اظهارداشت: همچنین راهکار‌های مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار در جهت تامین حقوق و منافع مشترک بین دو کشور ایران و عراق بررسی شد.

طرفین در این دیدار ضمن برشمردن چالش‌های زیست‌محیطی و شناسایی منشاء گرد و غبار، مقرر کردند بزودی راهکار‌های برون‌رفت و انجام اقدامات موثر و مشترک در یک بازه زمانی کوتاه اعلام شود.

براساس این گزارش، در حال حاضر منشا بسیاری از پدیده‌های گرد و غبار که کشور ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد به طور عمده از کشور‌های همجوار است و در این دیدار در خصوص تقویت همکاری دوجانبه برای مقابله با آلاینده‌های زیست‌محیطی در جهت تأمین حقوق و منافع مشترک تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن‌ + پخش آنلاین