Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:01:04 GMT

ساختمان جدید دادگستری یزد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۲۳۳۹

ساختمان جدید دادگستری یزد افتتاح شد

به گزارش ایرنا، رئیس‌کل دادگستری یزد گفت: یکی از اولویت‌های مهم قوه قضائیه در سطح کشور توسعه فضاهای فیزیکی مناسب و مورد نیاز در راستای تکریم ارباب رجوع و شهروندان است .

غلامعلی دهشیری در این مراسم با بیان اینکه خدمت به مردم جزو رسالت دادگستری است ادامه داد: برای تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در استان اقدام خوبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص عملکرد دادگستری گفت: پرونده‌های مسن با عمر بیش از یکسال در شعب تحقیق و رسیدگی در ابتدای خرداد ۹۹ برابر با چهار هزار و ۲۸۶ فقره بوده که هم‌اکنون به دو هزار و ۳۶۵ فقره کاهش یافته است.

این مسوول از ثبت ۱۰ هزار و ۲۳۱ فقره پرونده قضایی به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: ۱۶۲ اتاق دادرسی الکترونیکی ایجاد شده که ۱۶ مورد آنها در زندان‌ها مستقر هستند و تاکنون هفت هزار جلسه  بدون حضور افراد برگزار شده است.

دهشیری به کاهش ۶.۴ درصدی ورودی به زندان‌ها خبر داد و در خصوص پنج عنوان اتهامی اول و مهم یزد گفت: سرقت مستوجب تعزیر، توهین، ضرب و جرح عمدی، تهدید و صدمه بدنی ناشی از تصادفات به ترتیب جزو عناوین اتهامی اصلی است که باید برای حل آنها اقدام کرد.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها دادگستری یزد قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری یزد قاسم سلیمانی دادگستری یزد قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • اگر نقشه ایران، نقشه یک ساختمان باشد! (تصویری)
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان