Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکس ورستپن بالاتر از سایر رقبا مسابقه را از پول پوزیشن آغاز خواهد کرد.

مکس ورستپن امروز نمایشی درخشان از خود ارائه کرد و خط یک را از آن خود کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای اسپورتس، جلسه تعیین خط گرندپری اتریش برگزار شد و این مکس ورستپن، راننده ردبول بود که در زمان 1:03.841 زودتر از رقبا کار خود را تمام کرد و در بازی مهم فردا در پول پوزیشن قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین نفری که رکورد خوبی از خود به ثبت رساند والتری بوتاس از مرسدس بود اما به خاطر خطای صورت گرفته از سوی او به هنگام شروع، با جریمه همراه شد و در مسابقه فردا کار را از خط پنجم شروع خواهد کرد. دیگر کسی که امروز عملکرد خیلی موفقی نداشت دیگر راننده مرسدس بود. لوییس همیلتون هم با اختلاف 0.22 ثانیه ای نفر سوم شد. رده‌بندی کلی رانندگان در جلسه تعیین خط گرندپری اتریش را در تصویر زیر مشاهده کنید:

تعیین خط گرندپری اتریش

 

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش حمید علیدوستی در طرفداری: به فرهاد مجیدی گفتم، قائدی بهترین بازیکنت است صندلی لرزان احمد مددی در استقلال خبرنگار پرتغالی: با پیام به علی دایی، هواداران بیشتر شیفته رونالدو شدند گونزالو هیگواین و تقدیم گلش به پائولو دیبالا / عکس پیش بینی لوتار ماتئوس در مورد نتایج بازی های مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان از اینکه آرسنال هنوز در کورس قهرمانی لیگ برتر است، خوشحال است.

طرفداری | لوییس همیلتون، قهرمان سرشناس بریتانیایی فرمول یک، طرفدار سرسخت باشگاه آرسنال است.

به گزارش سایت GOAL، لوییس همیلتون، فوق ستاره فرمول یک و هوادار آرسنال، از اینکه توپچی‌ها بار دیگر برای قهرمانی لیگ برتر رقابت می‌کنند، خوشحال است. این راننده بریتانیایی که سابقه هفت قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد، زمانی که آرسنال آخرین بار در فصل 04-2003 با تیم "شکست‌ناپذیران" خود بدون شکست در 38 بازی، جام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد، هنوز نوجوان بود. از آن پیروزی 20 سال می‌گذرد.

همیلتون که مشتاقانه منتظر دیدن قهرمانی آرسنال است، در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج اخیر راضی است، می‌گوید:

مطمئناً، من خیلی خوشحالم، تمام عمرم منتظر این لحظه بودم.

تنها مشکلی که برای همیلتون و هواداران آرسنال وجود دارد این است که سرنوشت قهرمانی لیگ دیگر در دستان خودشان نیست. منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، فقط یک امتیاز عقب‌تر از آنها است و یک بازی بیشتر در پیش‌رو دارد. توپچی‌ها روز شنبه ظهر در دیداری خانگی به مصاف بورنموث خواهند رفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری