Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@22:53:47 GMT

درخواست ستاره هلند از یوفا برای ادامه یورو

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۲۵۸۹

درخواست ستاره هلند از یوفا برای ادامه یورو

جورجینیو واینالدوم از سران یوفا خواست حمایت های خودشان را از بازیکنان در برابر حملات نژادپرستی افزایش دهند. به گزارش ایسنا و به نقل از اکسپرس، حملات نژادپرستی و توهین های آنلاین افراد در شبکه های اجتماعی علیه بازیکنان بار دیگر در کوران رقابت های یورو ۲۰۲۰ اوج گرفته است.

بر همین اساس جورجینیو واینالدوم  از سران یوفا خواست حمایت های خودشان را از بازیکنان در برابر حملات نژادپرستی افزایش دهند و افرادی که به بازیکنان در شبکه های مجازی توهین می‌کنند را مجازات کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوفا پیشتر نیز موضع محکم خود را در برابر این اتفاقات نشان داده بود وئلی تاثیر چندانی در کنترل فرهنگ روز افزون نژادپرستی در بین هواداران فوتبال در اروپا نداشته است.

به گزارش ایسنا،  نژاد پرستی هنوز در فوتبال وجود دارد و باید این مساله کاملا از این ورزش پاک شود. به همین خاطر بازیکنان تیم ملی هلند در جریان دیدار برابر استونی در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ به این موضوع اعتراض کردند. فرانک دی یانگ و جورجینیو واینالدام در یک حرکت خاص علیه نژادپرستی واکنش نشان دادند.

واینالدام که در دقیقه شش گل نخست را به ثمر رساند برای شادی پس از گلش به دی یانگ نزدیک شد. دو بازیکن دستان خود را در کنار هم گذاشتند تا نشان دهند میان بازیکنان با نژادها یا ادیان متفاوت فرقی وجود ندارد.

تیم ملی فوتبال هلند باید در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ به مصاف تیم ملی جمهوری چک برود. 

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال هلند یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم