Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پدیده و تراکتور در حالی از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم رفته‌اند که دو تیم حملات خطرناکی روی دروازه یکدیگر در شروع مسابقه داشتند و نمایش هجومی از هر دو تیم شاهد بودیم که البته این دیدار با برخوردهای فیزیکی و تنش‌های زیادی هم همراه است.

در دقیقه ۷ علی نعمتی، مدافع پدیده و میلاد فخرالدینی، مدافع راست تراکتور با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند که امیر عرب‌براقی، داور مسابقه در این صحنه به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در دقیقه ۲۰ مدافع اخطاری پدیده در زمان ضدحمله سریع تراکتور که با نفوذ محمد قادری در حال شکل‌گیری بود، مرتکب خطا شد و اجازه تک به تک شدن به مهاجم ریزنقش تراکتور را نداد تا با کارت قرمز مستقیم مواجه شود.

عرب‌براقی بنابر قوانین جدید داوری تصمیم گرفت بخاطر برخوردی که بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد، تصمیم گرفت علی نعمتی را بخاطر این بی‌احتیاطی و جلوگیری از موقعیت گلزنی تراکتور اخراج کند تا شاگردان رحمتی از دقیقه ۲۰ با یک بازیک کمتر به کارشان ادامه دهند.

طبق ادعای رسانه ها ، علی نعمتی از گزینه های مدنظر پرسپولیس برای تقویت در سال آینده لیگ برتر است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور علی نعمتی پرسپولیس لیگ برتر اخبار پرسپولیس پرسپولیس تراکتور علی نعمتی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن استقلال محروم شدند

روزبه چشمی و صالح حردانی به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد، از بازی هفته آینده استقلال برابر فولاد محروم شدند.

طرفداری | در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر، روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

تیم‌های استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد برود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی