Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های پدیده و تراکتور با پیروزی میزبات مشهدی خاتمه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دو تیم پدیده و تراکتور در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۰:۳۰ امروز ۵ تیرماه و در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف یک‌دیگر رفتند که این مسابقه نهایتاً با پیروزی تیم پدیده به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مشهدی‌ها که پس از تحمل شکست مقابل تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه از هفته بیست‌ویکم جایگاه خود در جدول را درخطر می‌دیدند، برای این دیدار خانگی برنامه زیادی داشتند تا ۳ امتیاز حساس را در خانه حفظ کنند. از آن‌طرف هم پرشورهای تبریزی برای فرار از بحران‌های خودساخته نیاز مبرمی به پیروزی حیاتی مقابل پدیده داشتند تا بتوانند به جایگاهی بهتر از هفتمی در جدول رده‌بندی لیگ بیستم دست یابند. این دیدار پربرخورد که با یک اخراجی هم برای میزبان مشهدی همراه بود، با روندی پایاپای از سوی دو تیم پی‌گیری شد اما پس از اخراج علی نعمتی از پدیده، رنگ و بوی بازی برگشت و عنابی‌پوشان مشهدی بر ضدحملات بازی سوار شدند. پس از گل تیم پدیده، ابتکار عمل به دست شاگردان رسول خطیبی افتاد تا بازی را به تساوی بکشانند. درنهایت هم روی یک ضربه پنالتی تیم پدیده توانست ۳ امتیاز را کسب کند.   پدیده ۲ گل: حسین مهربان (۵۱) - امین قاسمی‌نژاد (۸۶)   تراکتور ۱ گل: علی فتحی (۷۰)   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.
به گزارش فارس، در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.
پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.
حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟
در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902352

دیگر خبرها

  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی