Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به جرأت می‌توانم بگویم که سخت‌ترین و مهم‌ترین بازی فصل‌مان را فردا باید مقابل فولاد خوزستان انجام دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: اگر بخواهم درباره بازی با فولاد واقع‌بینانه صحبت کنم، به جرأت می‌توانم بگویم که سخت‌ترین و مهمترین بازی فصل‌مان را فردا باید مقابل فولاد انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم که فولاد در زمین خودش به هیچ تیمی نباخته و این موضوع کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند.

وی ادامه داد: فولاد تیم قوی‌ای است. در ساختار دفاعی خیلی خوب هستند و سعی می‌کنند در اهواز حریفان‌شان را خیلی تحت فشار قرار دهند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی خوبی انجام دهیم. هوای اهواز خیلی گرم است ولی تیمی که می‌خواهد موفق باشد باید به تمام این مسائل با دید مثبت نگاه کند و به سمت جلو حرکت کند. اگر جلوی فولاد باهوش نباشی شاید نتیجه دلخواه را نگیریم. فولاد تیمی است که وقتی از حریفش جلو می‌افتد بازی کردن با آنها سخت‌تر خواهد شد. سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: سعی می‌کنیم فردا بازی قابل قبولی انجام دهیم و امتیاز لازم را کسب کنیم. مطمئن هستیم که بازی فوق‌العاده سنگینی داریم و اگر دقت نداشته باشیم ممکن است امتیازی به دست نیاوریم، از کورس قهرمانی عقب بیفتیم و رقیبان پایین‌تر از ما راحت‌تر به ما برسند. نویدکیا خاطرنشان کرد: بازی حساسی با فولاد خواهیم داشت و نمی‌گوییم که بازی معمولی است. یک بازی مهم هم برای ما و هم فولاد باشد و تساوی خیلی دلچسب ما نیست و فایده‌ای برای دو تیم نخواهد داشت. فکر می‌کنم بازی جذابی خواهد شد و امیدوارم که بتوانم نتیجه خوبی کسب کنیم و خودمان را در شرایط خوب نگه داریم. وی در خصوص محروم و مصدوم تیمش در بازی فردا گفت: عزت‌الله پورقاز را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و یکی دو بازیکن‌مان مثل مهدی ترکمان و مرتضی منصوری را به خاطر آسیب‌دیدگی جزیی و سعی کردیم ریسک نکنیم و این دو بازیکن را به همراه نداریم، البته مهدی‌زاده هم با مصدومیت روبه‌رو بود ولی چون در پست دفاع مرکزی با کمبود مواجه بودیم روی این بازیکن مجبور شدیم ریسک کنیم و او را به همراه تیم بیاوریم. بقیه بازیکنان سالم هستند و امیدواریم که فردا یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. انتهای پیام؛ 

منبع: دانا

کلیدواژه: انجام دهیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

ساسان انصاری در دقیقه ۱۱ تک گل تیم فولاد را به ثمر رساند؛ در دقیقه ۶۰ امین کاظمیان گلزنی کرد و موجب کامبک آلومینیوم شد.

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد کد خبر 749864

دیگر خبرها

  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور