Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس‌کل دادگستری استان کردستان به جزئیات جدید از معدن "قزل قیه" سریش‌آباد قروه پرداخت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قروه، عصر امروز و در پنجمین روز از هفته قوه قضائیه با حضور رئیس‌کل دادگستری و اعضای شورای قضایی کردستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، ساختمان جدید دادگستری شهرستان قروه به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم که بصورت ویدئوکنفرانس و ارتباط مستقیم با ریاست قوه قضائیه صورت گرفت، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی، رئیس‌کل دادگستری استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: تحول قضایی، روحیه جهادی و اخلاص کارکنان قضایی و اطلاع‌رسانی به موقع از اقدامات و عملکرد دستگاه قضایی از جمله سیاست‌های رئیس قوه قضائیع در دوران تصدی این قوه بوده که این رویکرد در کردستان نیز دنبال و اجرا شده است.

وی گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی سامانه‌های مختلف قضایی، شاهد کاهش مراجعه بیش از 4 میلیون نفر به دادگستری‌های سراسر کشور بوده ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی دادگستری شهرستان قروه را در بحث دادرسی الکترونیکو ابلاغ الکترونیک را در استان از شهرستان‌های برتر عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون اعزام زندانی از زندان قروه به دادگستری صورت نمی‌گیرد.

حکم خلع ید "معدن قزل قیه" کردستان اجرا شدحکم خلع ید و رفع تصرف 57 هکتار از اراضی موقوفه دستگرد امامزاده صادر شد

وی به بحث حقوق عامه پرداخت و اظهار کرد: در معدن قزل قیه سریش‌آباد با ورود دستگاه قضایی استان حکم خلع ید صادر و اجرا شد و بر اساس نامه مکتوب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر هبه معدن مذکور به شهرداری سریش‌آباد موضوع در شورای تامین استان مصوب و مقرر گردید از باب صیانت از حقوق عامه کمیته‌ای تشکیل و بر عملکرد درآمد و هزینه‌های آن به‌صورت مستمر نظارت کرده تا تمامی درآمدهای این معدن صرف مردم شریف بخش سریش‌آباد شود.

محمدکریم صادقی؛ معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان کردستان نیز در این مراسم به تشریح مشخصات ساختمان جدید دادگستری قروه پرداخت و افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت 5053 متر مربع با زیربنای 3520 متر مربع احداث شده که شامل 53 اتاق و 19 شعبه قضایی بوده که امروز شاهد افتتاح این ساختمان توسط رئیس‌کل دادگستری استان هستیم.

انتهای پیام/491/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس دادگستری استان سریش آباد رئیس کل قزل قیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در اولین نشست فصلی روساء و دادستان‌های حوزه‌های قضایی با دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضایی  برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ دادگستری استان تبیین گردید.
دکتر عتباتی در این نشست با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ تلفیقی از سند تحول قوه قضائیه، دادستانی کل کشور و معاونت راهبردی و مقتضیات استان است بر حرکت به سمت ترقی، ارتقاء و تحول و تعالی عملکرد دستگاه قضایی استان تاکید کرد.
مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه موضوعاتی را درخصوص مواردی که در شعب تحقیق و اجرای احکام می‌بایست در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال جدید مورد توجه قرار دهند را بیان داشت.
در این نشست پس از ارائه گزارش زارع معاون فناوری و اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان محمد پور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، اسدی معاون قضایی شورای حل اختلاف، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، بخشی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، محمد و ابراهیم علی‌نژاد، رضایی معاونین قضایی و محمدرضا معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان مطابی را در راستای اجرایی نمودن برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ بیان داشتند.
در ادامه حمیدی رئیس دادگستری سلماس، گل حسینی رئیس دادگستری میاندوآب، پوراکبر دادستان مهاباد، جعفری دادستان ماکو درخصوص مشکلات و موارد مبتلابه به نمایندگی از سوی سایر حوزه‌های قضایی استان مطالبی را طرح و در پایان با جمع بندی دکتر عتباتی و تصویب مصوباتی این نشست به کار خود خاتمه داد.
لازم به ذکر است روح الامین مدیر کل امور اراضی استان نیز در بخشی از این جلسه حاضر و گزارشی از عملکرد و میزان پیشرفت حوزه‌های قضایی در خصوص تثبیت اراضی کشاورزی ارائه که رئیس کل دادگستری استان با آسیب شناسی بر تثبیت ۸۰ درصدی اراضی کشاورزی تا هفته قوه قضاییه سال جاری تاکید نمود.

دیگر خبرها

  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز