Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۵ تیرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۱۶ کیلو تریاک در سپیدان

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان از کشف ۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از سواری سمند در سپیدان خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان بیان کرد: مأموران انتظامی سپیدان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک سواری سمند مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با بیان اینکه در این رابطه ۳ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

کشف انواع کالای قاچاق از اتوبوس

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: ماموران انتظامی لارستان به منظور طرح مبارزه با کالای قاچاق، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۷۴۰ ثوب انواع پوشاک و ۳۶۴ عدد انواع اسباب بازی خارجی قاچاق و بدون مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه قاچاق کالا باعث تخریب سرمایه‌های ملی می‌شود، از شهروندان خواست در صورت برخورد با احتکار و قاچاق مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

متهم به نشر اکاذیبِ خانم مرودشتی در فضای مجازی بازداشت شد

رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری عامل نشر اکاذیب و مزاحم خانم مرودشتی در شبکه اجتماعی واتساپ خبر داد.

سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار کرد: در پى شکایت خانمی جوان مبنى بر مزاحمت و نشر اکاذیب از سوى شخصی ناشناس در فضای مجازی، رسیدگى به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان پلیس فتا شهرستان مرودشت با حساسیت ویژه نسبت به پیگیری پرونده اقدام و با به کارگیری شگرد‌های فنی و پلیسی متهم را شناسایی و آن را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: متهم که جوانی ۲۴ ساله بود در بازجویی اولیه هدف از این عمل مجرمانه را انتقام جویی و هتک حیثیت شاکی عنوان کرد.

سرهنگ سلیمانی گفت: کاربران فضای مجازی باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش گزارش‌های مردمی) و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

کشف ۷ دستگاه ماینر قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف ۷ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال توسط افرادی در ۲ منزل مسکونی در شهر کازرون، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی با همکاری ماموران اداره برق به هر دو مکان مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۷ دستگاه ماینر قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل شود از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تلف شدن ۲۰۰ راس گوسفند بر اثر آتش سوزی

فرمانده انتظامی فراشبند گفت: بر اثر آتش سوزی یک گله دانی در شهر نوجین این شهرستان، ۲۰۰ راس احشام در شعله‌های آتش سوختند.

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در شهر نوجین، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های فنی و برابر نظر اولیه کارشناسان مطلع شدند که گله‌دانی مذکور بر اثر اتصالی برق کولر دچار آتش سوزی شده است.

فرمانده انتظامی فراشبند با بیان اینکه در این حادثه ۲۰۰ راس گوسفند در شعله‌های آتش سوختند، گفت: کارشناسان ارزش احشام‌های سوخته شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ برومندی به شهروندان توصیه کرد دام و محصولات کشاورزی خود را نسبت به حوادث غیرمترقبه بیمه کنند تا هنگام حادثه ضرر و زیان وارده جبران شود.

دستگیری سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت در داراب

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۱۵ فقره انواع سرقت در شهرستان داراب خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید پیشگیری از سرقت و مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه سارقان، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ داراب هنگام گشت زنی به فردی که قصد سرقت درون خودرو داشت مشکوک و آن را سریعا دستگیر کردند.

او افزود: متهم به کلانتری دلالت و در بازجویی اولیه به ۱۵ فقره سرقت از جمله درون خودرو و کابل برق اقرار کرد.

فرمانده انتظامی داراب تصریح کرد: سارق سابقه‌دار پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشر اکاذیب حوادث و انتظامی فضای مجازی ارز دیجیتال فرمانده انتظامی شهرستان ۷ دستگاه ماینر قاچاق ماموران انتظامی فضای مجازی میلیون ریال نشر اکاذیب پلیس فتا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در جهت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه خودروی شوتی و ۴ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را  جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.  

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع  به ارزش  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.  

سرهنگ دهقان تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود