Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@02:38:09 GMT

تاکسیرانان تهرانی وام ۱۰ و ۲۰ میلیونی می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۳۱۵۰

تاکسیرانان تهرانی وام ۱۰ و ۲۰ میلیونی می‌گیرند

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، "محمد روشنی" در این باره گفت: طی هماهنگی‌های لازم با بانک مهر و مساعدت‌های معاون حمل و نقل ترافیک از امروز وام ۱۰ میلیونی به صاحبان تاکسی‌ها پژو، آریو و تویوتا و وام ۲۰ میلیونی به وَن‌ها با سود چهار درصد به منظور تعمیرات داده می‌شود.

وی در خصوص اینکه رانندگان چطور می‌توانند این وام را دریافت کنند، گفت: تاکسیرانان به پروتال خدمات الکترونیک تاکسیرانان به نشانی
https://b ۲ n.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/x ۹۳۲۷۱ مراجعه و ثبت نام کرده و بعد از دریافت معرفی نامه، می‌توانند به بانک مراجعه و وام تعمیرات را دریافت کنند.

روشنی تاکید کرد که رفاه حال تاکسیرانان در اولویت بوده و برای این منظور اقداماتی صورت گرفته است؛ به طور مثال بیمه تاکسیرانان بعد از پنج سال توقف دوباره از سر گرفته شد و در این زمینه سازمان تامین اجتماعی همکاری لازم را داشت.

وی به موضوع کرونا اشاره کرد و گفت: همچنان پیگیر این هستیم که تاکسیرانان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند و نامه نگاری‌های هم در این باره انجام شده است.

به گزارش ایرنا، بیش از ۸۰ هزار تاکسی در تهران فعال است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی تصادف اتوبوس سرباز معلم ها واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست انتخابات 1400 تاکسیرانان اعطای وام سازمان تاکسیرانی سید ابراهیم رئیسی تصادف اتوبوس سرباز معلم ها واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری جدید از میزان خسارت تورنادو مرگبار به شهر ۱۲۵ میلیونی چین!

تگرگ شدید به طور همزمان چندین استان چین را درنوردید. محصولات کشاورزی، از جمله مزارع چای در استان گوئیژو، به شدت توسط وسایل نقلیه آسیب دیدند. طوفان و سیل شدید پرجمعیت ترین (بیش از 125 میلیون نفر) استان گوانگدونگ چین را درنوردید. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • تصاویری جدید از میزان خسارت تورنادو مرگبار به شهر ۱۲۵ میلیونی چین!
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • هزینه 5 میلیونی برای هر ایرانی/ ماجرا چیست؟!
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس پاسخ رسمی تل‌آویو درباره پیشنهاداتش درخصوص غزه را دریافت کرد