Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - شرکت بیمه دانا بازنشستگان موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد را تحت پوشش خدمات درمانی و بیمه‌ای خود قرار داد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  در جلسه هم اندیشی مدیران ستادی و روسای شعب این شرکت با مدیران و مسوولان کانون‌های استانی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد که در تالار اجتماعات ساختمان سعدی برگزار شد، قرارداد همکاری‌های بیمه‌ای بین طرفین امضا و رد و بدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این قرارداد، بیش از ۶۴هزار نفر از بازنشستگان این صندوق تحت پوشش بیمه‌های درمان، و عمر و حادثه گروهی بیمه دانا قرار گرفتند.

در این مراسم که به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر برای اجرایی شدن قرارداد همکاری برگزار شد، عباس عمران پور معاون بازاریابی و توسعه شبکه فروش بیمه دانا، نور علی نوری مدیر بیمه‌های درمان و یداله عبدالمالکی مدیر بیمه‌های عمر و حوادث گروهی بیمه دانا و دکتر رحیم پور معاون فنی و عملیاتی بیمه‌ای موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد و خانم شجاعی مدیر امور سلامت، درمان و رفاه اجتماعی صندوق حضور داشتند.

در این نشست مسوولان موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد با مرور تاریخچه بیمه دانا و ارائه خدمات مطلوب این شرکت به بیمه‌گذاران، به ویژه در حوزه بیمه درمان، خواستار ارائه خدمات مناسب به بازنشستگان شدند.

در این نشست همچنین رحیم پور با اشاره به اینکه بازنشستگان فولاد به دلیل ماهیت شغل خود دوران دشواری را به لحاظ سلامت سپری می‌کنند، ابراز امیدواری کرد که همکاری بیمه دانا با این صندوق منشا اثرات مطلوب برای بازنشستگان باشد.

عباس عمران پور معاون بازاریابی و توسعه شبکه فروش بیمه دانا نیز در این جلسه، خدمت به بازنشستگان را موجب خرسندی این شرکت دانست و بر ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به این عزیزان تاکید کرد.

در ادامه این همایش تعدادی از مسوولان کانون استانی موسسه صندوق فولاد، نقطه نظرات و  دغدغه‌‎ها و همچنین انتظارات خود را در جهت خدمات بیمه دانا مطرح  و ابراز امیدواری کردند با نهایی شدن این قرارداد، بهترین نوع خدمت رسانی به بیمه شدگان این صندوق ارائه شود.

همچنین  هریک از  روسای شعب بیمه دانا در این جلسه با اشاره به تجربیات  این شرکت در ارائه خدمات درمانی،  آمادگی خود را برای ارائه بهترین نوع خدمت رسانی به بازنشستگان این صندوق در سطح استان‌ها اعلام کردند.

گفتنی است: در قرارداد منعقد شده مورد اشاره، شعب تهران، اصفهان، سمنان، اهواز،رشت، ساری، گنبد، گرگان، یزد ،کرمان و شاهرود به اعضای این موسسه خدمات درمانی و بیمه‌ای ارائه می‌کنند.

در ادامه این همایش نوری مدیر بیمه‌های درمان ضمن  تشریح خدمات و سوابق بیمه دانا به عنوان اولین شرکت بیمه ‌تخصصی با نیروی انسانی توانمند دراجرای قراردادهای بزرگی مثل بازنشستگی‌کشوری، آموزش و پرورش،کارکنان صنعت آب و برق  و بازنشستگان و شاغلین ذوب آهن وگستردگی مراکز درمانی در سطح کشور، ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری فیمابین بتوانیم بهترین خدمات را به بازنشستگان معزز صندوق ارائه  نماییم.

گفتنی است: قرارداد ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان این موسسه، با برگزاری مناقصه به شرکت بیمه دانا واگذار شد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: صندوق حمایت و بازنشستگی خدمات درمانی موسسه صندوق ارائه خدمات بیمه دانا بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی