Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مازیار طهماسبی مدیر گروه سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در چند دهه اخیر، مواد مخدر و روان گردان‌ها بعنوان یک مسئله پیچیده و چند وجهی، تنوع گسترده‌ای به خود گرفته است.

او گفت : به گونه‌ای که بخشی از افراد جامعه وارد این چرخه شده اند و با یک سیستم فعال بعنوان یک تهدید استراتژیک و با ایجاد جذابیت‌های گوناگون در بین جوانان برای جذب مشتریان جدید از هر گونه پیشرفت و توسعه پایدار جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسبی افزود : در همین راستا مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۹۸۷ اقدام به نامگذاری روز ۲۶ ژوئن (مصادف با پنجم تیرماه) بعنوان روز جهانی مبارزه با سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر نموده است.

او افزود : حقایق درباره مواد مخدر را به اشتراک بگذاریم تا زندگی را نجات دهیم، شعار روز جهانی مبارزه با سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر سال ۲۰۲۱ می‌باشد.

طهماسبی گفت : در همین راستا گروه سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه برنامه‌هایی را بر اساس روز شمار اعلام کرد و با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا در سطح دانشگاه و با همکاری سایر دستگاه‌ها پیش بینی کرده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی اعتیاد جوانان مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، در جشن روز ملی خلیج فارس که با اجرای برنامه های مختلف از جمله موسیقی ایرانی همراه بود، محمود نیکپور قهرمان اسکیت نمایشی ایران نیز به اجرای برنامه پرداخت که مورد توجه شرکت کننده در این جشن قرار گرفت.

اسکیت نمایشی یکی از رشته های پرطرفدار و جذاب در اسکیت است که ملی پوشان زیادی در کشور در این حوزه فعالیت می کنند و محمود نیکپور عنوان قهرمانی آن را در اختیار دارد.

کد خبر 6094346

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم