Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش هایی از این گفتگو را بخوانید؛

چه آینده‌ای برای آقای روحانی پس از خروج از پاستور متصور هستید؟

اصولگرایان دشمنی زیادی با آقای روحانی پیدا کرده‌اند و درصدد هستند تقصیرات خودشان را به هر دلیلی به گردن آقای روحانی بیندارند.

درست است. سوال این است که آقای روحانی در چه نهادی حضور پیدا می‌کند؟

طبق روال حقوقی و قانونی اگر خودشان مخالف نباشند، عضو مجمع تشخیص مصلحت می‌شوند و به عنوان شخصیت حقوقی‌ در مجمع حضور پیدا می‌کنند؛ چراکه روسای‌جمهور بر اساس قانون پس از پایان عمر دولت‌شان عضو این نهاد خواهند شد، مگر اینکه خودشان نخواهند که آقای خاتمی چنین بود؛ یعنی خودش تمایلی به حضور در مجمع تشخیص نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی آقای روحانی در جایگاه دیگری قرار نمی‌گیرد؟

دور از انتظار است پست دیگری پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری در اختیار آقای روحانی قرار بگیرد. اگر مخالفت‌های تند و تیز مخالفان کاهش پیدا کند، شاید در آن زمان اتقافات دیگری رخ دهد.

به هر حال پس از پایان عمر دولت مخالفت‌ها به مرور کم می‌شود. چه مخالفتی باعث شده شما از زاویه تند مخالفان با روحانی سخن می‌گویید؟

به عنوان مثال انسان پس از شنیدن اظهارات نمایندگان در مجلس وحشت می‌کند؛ چراکه خیلی از این افراد زاویه تندی با آقای روحانی پیدا کرده‌اند.

252727

کد خبر 1529507

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فائزه هاشمی رفسنجانی حسن روحانی آقای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چند کاندیدا، رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای  رای از ۴۸ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز ۱۲ رای کسب کرد.

همچنین امین عباسی با ۴۷ رای به عنوان خزانه‌دار و هاله‌زینب پیرقربانی با ۳۱ رای به عنوان کارشناس خبره به عضویت هیات رئیسه فدراسیون درآمدند.  دیگر اعضای هیات رئیسه در مجمع بعدی این فدراسیون انتخاب خواهند شد.

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • پایان فیلمبرداری "خالد" در زیگورات
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی