Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حیدری شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران از ️تایید صحت نتایج انتخابات شوراها در شهرستان دماوند از سوی هیئت اجرایی خبر داد و اظهار داشت: مستندات قابل اعتنایی برای تغییر نتایج وجود نداشت.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات دماوند گفت: خوشبختانه این دوره از انتخابات در شهرستان دماوند در فضایی آرام برگزار شد که این امر بیانگر همراهی مردم و تلاش و پیگیری همه عوامل اجرایی و نظارت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ضمن تبریک این اتفاق بزرگ افزود: امیدواریم انتخاب‌های صورت گرفته، سرآغاز اتفاقات مثبت در کشور و به تبع آن دماوند باشد، انتخابات ۱۴۰۰ همگام با سراسر کشور در شهرستان دماوند برگزار شد و کارنامه مشارکت در این شهرستان آبرومند و قابل دفاع بود.

فرماندار دماوند بیان داشت: بعد از برگزاری انتخابات، شاهد برخی حواشی و اعتراضات هستیم که بعضاً با مضمون احتمال خرید و فروش آرا مطرح شد که در این خصوص پیگیری این موضوع در دستور کار هیئت اجرایی قرار گرفت که در بررسی‌های به عمل آمده مستندات قابل اعتنایی وجود نداشت و تخلفی که منتج به تغییر در سرنوشت انتخابات وجود داشته باشد، تشخیص داده نشده و اعضای هیئت اجرایی به اتفاق آرا نظر بر سلامت انتخابات اعلام کردند و صحت آن مورد تأیید قرار گرفت.

کد خبر 5244851

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی حیدری فرمانداری دماوند انتخابات شورای شهر و روستا ویروس کرونا انتخابات 1400 کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل هفته قوه قضاییه عکس استانها ایلام سازمان تبلیغات اسلامی واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی هیئت اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شوراها از ارکان مهم تصمیم‌سازی و یکی از بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان فرصت مغتنمی است، امیدوارم با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم کرده باشیم.

وی با بیان اینکه همراهی با شورا و شهرداری همراهی با مردم است، افزود: موظف هستیم در شورا برای رفاه حال عموم شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شورای شهر ناظر بر عملکرد شهرداری است و برای اجرای مصوبات خود باید در مقابل شورای شهر پاسخگو باشد تا انتظار شهروندان، مبنی بر ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد شهرداری در خدمت به مردم را محقق کند.

ایزدیار تصریح کرد: امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شورای دوره ششم شهر، مدیریت شهری و همراهی دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» نامیده شده است گام‌های اجرایی برداریم؛ بنابراین هر دستگاهی باید وظایف خود را برای تحقق شعار سال به‌درستی انجام دهد.

کد خبر 748688

دیگر خبرها

  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است