Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان عراق بیانیه‌ای درباره حمله پهپادی در استان اربیل صادر کرد.

به گزارش برنا، رسانه‌های خبری کرد زبان از حملات پهپادی به منطقه‌ای در سه کیلومتری کنسولگری جدید آمریکا در اربیل خبر دادند.

در بیانیه دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان عراق آمده است: سه پهپاد در منزلی واقع در روستای براغ اربیل و پهپاد چهارم نیز در کوه تارین در منطقه خالی از سکنه سقوط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان در ادامه تصریح کرده است: سه پهپاد در ساعت ۰۰:۵۱ در باغ منزلی در روستای براغ در نزدیکی مجتمع ملاعمر در استان اربیل سقوط کرده است.

این دستگاه امنیتی اقلیم کردستان در پایان با بیان اینکه این حادثه هیچ تلفاتی به دنبال نداشته است، تاکید کرد: تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مبارزه با تروریسم کردستان عراق تروریسم آمریکا پهپاد اربیل اقلیم کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

خبرنگار الجزیره از حملات صهیونیست‌ها به مناطقی در جنوب لبنان طی امروز-شنبه- خبر داد.

به گزارش ایسنا، این خبرنگار گزارش داد که صبح امروز پس از ساعاتی آرامش و وقفه در بمباران مداوم یا شدید از سوی دو طرف، رژیم صهیونیستی حومه شهرک طیر حرفا در جنوب لبنان و نیز خانه‌ای در نزدیکی مسجد جامع در مرکز این شهرک را هدف بمباران قرار داد.

خبرنگار الجزیره همچنین گزارش داد که یک پهپاد اسرائیلی یک خودرو را در شهرک بنت جبیل در جنوب لبنان هدف قرار داد که گزارشی از تلفات جانی منتشر نشده است.

رسانه‌های لبنانی نیز با اشاره به خالی بودن خودرو گزارش دادند که موشک صهیونیست‌ها در نزدیکی خودرو سقوط کرده و به آن اصابت نکرده است.

بامداد شنبه نیز توپخانه ارتش اشغالگر حومه شهرک‌های ناقوره و علما الشعب در جنوب لبنان را مورد حمله و بمباران قرار داد.

منابع مطبوعاتی عربی نیز اشاره کردند که آتش مستقیم از جنوب لبنان به سمت مواضع اشغالگران در جلیل غربی شلیک شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • بارش شدید باران و به راه افتادن سیل در سلیمانیه عراق+فیلم
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد